تقدیر استاندار هرمزگان از مدیر عامل شرکت آب منطقه ایی

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۷:۳۱:۱۶
کد خبر: ۸۶۱۷۸۶
فریدون همتی استاندار هرمزگان و رییس شورای پدافند غیر عامل استان هرمزگان به همراه عباس میرزاد سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اهدای تندیس و لوح از خدمات مدیر عامل شرکت آب منطقه ای در شورای پدافند غیر عامل استان هرمزگان تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ در متن این تقدیر نامه آمده است: جناب آقای هوشنگ ملایی

 مدیر عامل محترم شرکت سهامی آب منطقه ای و عضو شورای پدافند غیر عامل استان

شکوفایی ، بالندگی و استحکام درونی مولفه های قدرت ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون زحمات بی وقفه مجدانه بزرگوارانی چون جنابعالی است که با تکیه بر ایمان و روحیه جهادی و بسیجی در عرصه اعتلای پدافند غیر عامل و فرهنگ سازی مفاهیم و اصول آن گام های ارزنده ای برداشته اید .

بدینوسیله از تلاش های ارزنده و همت والای آن جناب و مجموعه اعضای آن دستگاه خدمتگزاری به مردم شریف و خونگرم خطه جنوب خلیج همیشه فارس که موجب کسب عنوان ((دستگاه برتر)) در سال 97 با تاسی از شعار ( پدافند غیر عامل افزایش بازدارندگی در سایه حماسه حسینی) و در راستای تاکیدات دولت تدبیر و امید در سطح استان هرمزگان گردیده کمال تقدیر و تشکر بعمل می آید

بی تردید اجر اخروی تلاش ها و مجاهدت ها ی مخلصانه سربازان عرصه پدافند غیر عامل کشور نزد خداوند تبارک و تعالی و امام زمان (عج) محفوظ و ماجور خواهد بود.

امید است در سایه الطاف الهی و منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) همواره در مسیر پیشرفت و تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و سربلند باشید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز