مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان:

مدیریت و کار گروهی مبنای کار در اداره کل تعاون و کار هرمزگان است

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۸:۳۲:۴۱
کد خبر: ۹۲۳۷۸۵
مدیریت و کار گروهی مبنای کار در اداره کل تعاون و کار هرمزگان است
مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به اینکه مدیریت و کارگروهی لازمه موفقیت هر دستگاهی است، گفت: این دو شاخص مهم نیز مبنای کار در این اداره کل است.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ هادی ابراهیمی در نشست با کارکنان اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی شهرستان بندرعباس با بیان اینکه درهر دستگاه باید سیستم مدیریت حاکم شود و از برخورد سلیقه ای در امور دوری کرد، افزود: در فعالیت ها و فرآیندهای هر حوزه این اداره کل بازنگری هایی صورت گرفته و در این زمینه شفاف سازی شده است.
 
وی بر استقرار عدالت تاکید و اضافه کرد: در راستای برخورداری همکاران از امکانات رفاهی، اقداماتی از جمله تشکیل تعاونی اعتبار، پیگیری تعاونی مصرف و مسکن صورت گرفته است و تلاش بر این است که منابع اداره برای همه کارکنان درنظر گرفته شود.
 
ابراهیمی با توجه به کمبود اعتبارات بودجه ای اداره کل گفت: تلاش شود نیازهای اداره بر اساس اولویت بندی انجام شود.
 
وی بر رعایت شفافیت در کارها، ارتقاء اعتماد عمومی و تکریم ارباب رجوع توسط کارکنان تاکید کرد.
مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان  در ادامه  بر صیانت از نیروی کار و پیشگیری از حوادث کارگاهی اشاره کرد و افزود: رویکرد بازرسان کار این اداره کل مشاوره در خصوص موارد رعایت ایمنی و جلوگیری از حوادث احتمالی است و اگر در  بروز حوادث کارگری و به خطر افتادن جان کارگر کوتاهی از سوی کارفرما صورت گیرد، قابل چشم پوشی نیست.
 
وی در پایان بر نظارت مستمر برعملکرد تعاونی ها تاکید و اضافه کرد: این نظارت ها ما را به اهداف بخش تعاون نزدیک تر کرده و  مانع بروز برخی مشکلات می شود.
در این نشست رئیس  و کارکنان اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی شهرستان بندرعباس مسایل و مشکلات خود را مطرح و راهکارهایی نیز ارائه کردند و مدیرکل نیز در رفع برخی مشکلات قول همکاری داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز