مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم :

برگزاری دوره آموزش فرزند پروری کارکنان سازمان مطنقه آزاد قشم

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۸:۲۹:۴۴
کد خبر: ۹۲۹۷۲۹
برگزاری دوره آموزش فرزند پروری کارکنان سازمان مطنقه آزاد قشم
دوره آموزش فرزند پروری با هدف ارتقا سلامت روان کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم به همت مدیریت منابع انسانی این سازمان به مدت یک روز در مرکز بین المللی رشد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ مدیر منابع انسانی این سازمان در حاشیه برگزاری این دوره، ارتقا سلامت روان خانواده بزرگ سازمان منطقه آزاد قشم با نگاه ویژه به مباحث آموزشی و پرورشی فرزندان را از مهمترین اهداف این دوره برشمرد.

علی عسکری اعلام کرد: این دوره به عنوان بخشی از دوره های آموزشی ویژه کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم با حضور 21 نفر از والدین برگزار شد. 

وی افزود: کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم می توانند برای دریافت مشاوره فردی با اخذ نوبت از اداره امور رفاهی و آموزش این سازمان از خدمات پیش گفت استفاده کنند.

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: شیوه های صحیح پرورش کودک با هدف رشد عزت نفس و تربیت عاطفی فرزندان و کمک به تحکیم بنیان خانواده از دیگر اهداف این دوره آموزشی است. 

شایان ذکر است؛ دوره های مختلف آموزشی به همت مدیریت منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان یکی از مهمترین سیاست های این سازمان با هدف کمک به تقویت ساختار خانواده در طول سال برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز