در راستای پیشگیری و درمان بیماریها پس از سیل شهرستان جاسک صورت گرفت:

ویزیت رایگان ۱۵۰ نفر از سیل زدگان توسط متخصصین پوست و بیماریهای عفونی

۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۰:۰۷:۵۵
کد خبر: ۹۵۹۱۵۹
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از انجام 150 ویزیت رایگان توسط متخصص پوست و متخصص بیماریهای عفونی در مناطق سیل زده شهرستان جاسک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ دکتر محمود حسین پور با اشاره به اینکه در حادثه سیل شهرستان جاسک 143 روستا با جمعیت چهل و یک هزار 162 دچار خسارت و آبگرفتگی شد گفت : بیش از 2 هزار ویزیت رایگان توسط پزشک و ماما جهت بیماران دیابتی ، بیماران قلبی وعروقی و فشارخون در این منطقه صورت گرفت.

وی ضمن هشدار نسبت به احتمال شیوع بیماریهای پوستی و عفونی در مناطق سیل زده گفت: در وقایعی مانند سیل با توجه به اینکه سیلاب ها آب های خالصی نیستند و مواد گوناگون معدنی و شیمایی که در محیط هستند باعث محرک های بسیار قوی برای ضایعات پوستی و خارش های پوستی می شوند  و همچنین بیماریهای منتقله از آب و غذا نیز می تواند در زمان سیل شیوع پیدا کند.

دکتر حسین پور افزود : معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در راستای پیشگیری و درمان بیماریها پس از سیل، دو پزشک متخصص پوست و متخصص بیماریهای عفونی به مناطق سیل زده جاسک اعزام کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: طی یک روز بیش از 150 ویزیت رایگان توسط متخصص پوست و متخصص بیماریهای عفونی در مناطق سیل زده شهرستان جاسک صورت گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز