رئیس نظام پرستاری استان همدان:

۲۳۵ پرستار همدانی حین خدمت به ویروس کرونا مبتلا شدند

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۳:۲۲:۳۴
کد خبر: ۱۰۲۴۸۴۹
۲۳۵ پرستار همدانی حین خدمت به ویروس کرونا مبتلا شدند
رئیس نظام پرستاری استان همدان، گفت: 235 پرستار همدانی حین خدمت به ویروس کرونا مبتلا شدند.

هادی زرینی در گفتگو با خبرنگار برنا از همدان، اظهار کرد: 235پرستار همدانی از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز به کرونا مبتلا شده که حال همه ی این عزیزان خوب است.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون هیچ گونه فوت ناشی از کرونا در بین پرستاران همدانی ثبت نشده و پرستارانی که مبتلا به ویروس کرونا شدند در بهبودی کامل به سر می برند.

رئیس نظام پرستاری استان همدان با اشاره به کمبود نیروی پرستاری در استان همدان، تصریح کرد: قبل از شیوع کرونا در استان همدان با کمبود نیروی پرستار مواجه بودیم که با توجه به شرایط بحرانی کنونی این کمبود نیرو بیش تر شده است.

وی گفت: باتوجه توجه به خبر مبنی بر جذب نیروی از دوم مرداد ماه امیدوارم که بخشی از این مشکل حل بشود.

زرینی تصریح کرد: از همه مردم استان همدان تقاضا می شود با رعایت پروتکل های بهداشتی و اجتماعی علاوه بر کمک به بخش بهداشت بتوانیم از بحران موجود عبور کنیم.

وی با بیان اینکه با توجه به طولانی شدن این بحران و کار طاقت فرسای پرستاران بسیاری از افراد این مجموعه خسته شده توان انجام کار ندارند، گفت: امیدواریم با یاری خداوند، همدلی و اجتناب از برگزاری و حضور در مراسم های عروسی و عزا بتوانیم از این بحران عبور کنیم.

رئیس نظام پرستاری استان همدان، خاطرنشان کرد:اگر مردم رعایت نکنند باید نگران کمبود تخت برای پذیرش بیماران در تمام بیمارستان های استان همدان باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز