استاندار همدان:

تعامل دستگاه قضایی استان همدان برای تنظیم بازار اثربخش است

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۸:۳۶:۱۸
کد خبر: ۱۰۴۸۴۳۱
تعامل دستگاه قضایی استان همدان برای تنظیم بازار اثربخش است
استاندار همدان، گفت: تعامل دستگاه قضایی استان همدان برای تنظیم بازار اثربخش است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان رئیس کل و اعضای شورای قضایی استان همدان‌  به مناسبت هفته دولت باحضور در دفتر استاندار همدان ضمن گرامیداشت هفته دولت از خدمات و تلاش حوزه دولت در استان تقدیر کردند.

سید سعید شاهرخی در این نشست گفت:  ارزیابی وفاق و همدلی اعضای شورای تامین در راستای برنامه‌های پیش بینی شده برای توسعه استان مطلوب است.

وی با بیان اینکه وحدت و همدلی مسوولان نعمت بزرگی است و باید این مودت و برادری تداوم یابد، گفت: چابکی دستگاه قضایی در کنار عمل دقیق به برنامه‌ها موجب رضایتمتدی مردم می شود که این روند در دادگستری همدان حاکم است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه تفاهم و تعامل خوبی بین فرمانداران و دستگاه‌های قضایی، اطلاعاتی و انتظامی وجود دارد، گفت: اوج مساعدت دستگاه قضایی در کاهش تعداد زندانی‌ها قبل و حین شیوع ویروس کرونا بوده و در زمینه عفو زندانیان نیز کارهای خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه نسبت به هدایت خیران نیک‌اندیش به سمت کمک به آزادی زندانیان بی بضاعت تلاش شود‌، گفت: مجموعه دولت در همدان از طرح‌های پیشنهادی دستگاه قضایی استان حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

 شاهرخی خاطرنشان کرد: بهره برداری از طرح های قضایی خدمت رسانی به مردم را تسهیل کرده و رضایتمندی مردم را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه با وجود تحریم و فشار بر تولید و صنعت، همکاری مجموعه قضایی همدان با دولتمردان در زمینه تنظیم بازار، خوب و اثر بخش بوده است، گفت: آمریکا به دنبال ضربه زدن به ملت ایران بود اما اکنون منزوی شده و حتی در سازمان ملل، مورد تایید قرار نگرفت.

استاندار همدان، افزود: عمر مدیرتی شهید باهنر و شهید رجایی کوتاه اما پر کار، مردمی و با نیت الهی خود را وقف خدمت به جامعه به ویژه ضعفا کرده بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز