معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد:

تداوم روند افزایش ابتلا به کرونا در استان همدان/ ابتلای ۴۰ همدانی به کرونا در شبانه روز گذشته

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۲:۳۵:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۴۷۷۲
تداوم روند افزایش ابتلا به کرونا در استان همدان/ ابتلای ۴۰ همدانی به کرونا در شبانه روز گذشته
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به تداوم روند افزایش ابتلا به کرونا در استان همدان از ابتلای 40 همدانی به کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد.

منوچهر کرمی در گفتگو با خبرنگار برنا از همدان، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تاکنون 4 هزار و 400 نفر در استان همدان به این ویروس مبتلا و 581 نفر نیز فوت کردند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون 3 هزار 565 نفر از مبتلایان استان همدان بهبود یافته اند، افزود: از ابتدای شیوع این بیماری درشهرستان اسدآباد 112 نفر، در بهار 296 نفر، تویسرکان 224 نفر، در رزن و درگزین 196 نفر، در فامنین 66 نفر، در کبودراهنگ 285 نفر، در ملایر 806 نفر، در نهاوند 447 نفر و در همدان یک هزار و 831 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه وضعیت فعلی استان همدان قرمز است، اظهار کرد: 6 شهرستان استان همدان در وضعیت قرمز و 3 شهرستان نیز در وضعیت نارنجی هستند.

وی با تاکید بر اینکه روند افزایشی ابتلا به کرونا در استان همدان ادامه دار است، گفت: در شبانه روز گذشته 40 نفر در استان همدان به ویروس کرونا مبتلا و 5 نفر نیز فوت شده اند.

کرمی تصریح کرد: در حال حضر نیز 856 بیمار مشکوک و تشخیص بالینی در مراکز درمانی استان همدان تحت درمان هستند.

وی در پایان از اعلام جزئیات محدودیت های کرونایی در استان همدان با توجه به شیوع پیک جدید ابتلا به این ویروس در کشور خبر داد و گفت: همچنان که در گذشته اعلام شده مجددا مردم عزیز استان را به استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، اجتناب از حضور در مراکز پرتجمع همچون پاساژها، میهمانی ها و دورهمی های شبانه، مراسم های جشن و عروسی، ختم و تشییع و تدفین جنازه و غیره توصیه می کنم چراکه عمل به شیوه نامه های بهداشتی درصد قابل توجهی از ابتلا به این ویروس منحوس را می کاهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز