مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات ورزشکاران استان همدان می‌کنیم

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۰:۳۸:۴۷
کد خبر: ۱۱۱۴۹۵۳
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات ورزشکاران استان همدان می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با آرش میر اسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشور دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار، اظهار کرد: تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات ورزشکاران استان همدان به کارخواهیم گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران استان همدان در سال‌های 97 و 98 پس از دو سال خبر داد: امیدواریم با حمایت‌های استاندار محترم همدان این مراسم را طی هفته‌های آتی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در استان همدان برگزار کنیم.

در ادامه آرش میر اسماعیلی در این دیدار ضمن تقدیر از حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در راستای حمایت از ورزش جودو در استان همدان، گفت: استان همدان دارای پتانسیل و قهرمانان خوبی در رشته جودو در بین آقایان و بانوان است که خوشبختانه افتخارات خوبی نیز در میادین مختلف ملی و فراملی کسب کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه استعدادیابی و حمایت از ورزشکاران از مهم‌ترین مسائلی است که باید پیگیری شود، گفت: امیدواریم با حضور جناب سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان شاهد درخشش روزافزون ورزش استان خصوصاً جودو در میادین ملی و فراملی باشیم.

گفتنی است مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در سلسله دیدارهای خود در راستای رفع مشکلات و موانع ورزش استان علاوه بر دیدارهای روز گذشته با معاون وزیر ورزش و جوانان، مدیرکل روابط بین‌الملل وزارت ورزش، مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی صبح امروز با روسای فدراسیون‌های جودو، تنیس روی میز و هاکی دیدار و گفتگو کردند و راه‌های توسعه همه‌جانبه ورزش همدان را بررسی کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز