مدیرعامل باشگاه پاس:

خانواده پاس همدان هدفی جز صعود ندارد

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۳:۳۱:۴۹
کد خبر: ۱۱۱۷۷۳۲
خانواده پاس همدان هدفی جز صعود ندارد
مدیرعامل باشگاه پاس، گفت: خانواده پاس همدان هدفی جز صعود ندارد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، امیر عظیمی در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: همواره به خواسته هواداران احترام گذاشته و می گذارم و معتقدم آنها سرمایه اصلی و بازوان توانمند باشگاه هستند.

وی افزود: از اینکه کانون هواداران پاس به شکلی منسجم و هماهنگ در کنار تیم حمایت های لازم را دارد، سپاسگزارم و این حمایت ها باید تداوم یابد.

مدیرعامل باشگاه پاس، اظهار داشت: هواداران پشتوانه انگیزشی و دلگرم برای تیم هستند که قطعا این زنجیره حمایتی می تواند مسیر موفق را پایه ریزی کند.

وی با تاکید بر اینکه همه ما یک خانواده هستیم و هدفی جز صعود نداریم، گفت: در ادامه فصل نیز این حمایت ها به شکل بهتری ادامه خواهد داشت و هدف ما صعود تیم به لیگ یک است.

عظیمی با بیان اینکه خواسته هواداران مورد توجه ما است گفت: همواره به خواسته های منطقی و به حق آنها توجه داشته ام و این رویه جزو نگرشم به پاس است.

امیدواریم امسال سال صعود پاس باشد

علی صمدی رئیس کانون هواداران پاس نیز گفت: دلگرمی هواداران حمایت مسوولان است و پیگیری های دکتر حاجی بابایی و مهندس صوفی، دکتر سیفی و دکتر محمدی همواره مورد تقدیر ویژه هواداران است. قطعا نشست با مسوولان را ادامه می دهیم و سیاست حمایتی این عزیزان را در چارچوب برنامه های کانون هواداران بکار می گیریم. کانون هواداران تشکل مستقل و مشوق است و هرگز از مسیر کمک به اعتلای پاس خارج نمی شویم.

وی افزود: کانون حمایت از مدیریت باشگاه را وظیفه خود می داند و تا زمانیکه مسیر درست و موفق را در پیش داشته باشیم، جانانه در خدمت تیم هستیم و کمک به موفقت تیم را مورد تاکید داریم.

صمدی هواداران پاس را پرشورترین هواداران فوتبال در لیگ دانست و گفت: همه این عزیزان حتی زمانیکه اکنون درهای ورزشگاه بسته است، پشت نرده ها به انتظار می نشینند و تیم را با صدای بلند تشویق می کنند.

وی عضوت در کانون هواداری را عشق بی منت و بدون چشم داشت می داند و گفت: همواره رسم میهمانوازی را به جا آورده ایم و تیم را مورد تشویق و حمایت قرار داده ایم. امیدواریم امسال سال صعود پاس باشد.

در این نشست مقرر شد معاونت فرهنگی و مشوقین پاس شکل بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز