رئیس هیئت شنا،شیرجه و واترپلو استان همدان:

شناگران نوجوان همدان در لیگ شنای باشگاه‌های کشور حاضر می‌شوند

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۹:۱۵:۱۳
کد خبر: ۱۱۲۲۵۰۸
شناگران نوجوان همدان در لیگ شنای باشگاه‌های کشور حاضر می‌شوند
رئیس هیئت شنا،شیرجه و واترپلو استان همدان، گفت: «مانی پاک صفات» و «علیرضا حیدری مریانی» شناگران نوجوان همدان در لیگ شنای باشگاه‌های کشور حاضر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمدصادق بختیاری از حضور دو شناگر نوجوان و آینده دار همدانی در لیگ شنای باشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: این مهم قدمی مثبت در راستای اهداف عالیه هیئت شنا، شیرجه و واترپلو و پیشرفت شنای قهرمانی استان همدان است.

وی ادامه داد: مرحله اول هجدهمین دوره لیگ شنای باشگاه‌های کشور که ازجمله مهم‌ترین و باکیفیت‌ترین مسابقات شنا در سطح ملی می‌باشد، با توجه به اعلام فدراسیون، ۲۰ و ۲۱ اسفندماه در استخر مجموعه آزادی تهران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌گردد.

رئیس هیئت شنا،شیرجه و واترپلو استان همدان مانی پاک صفات و علیرضا حیدری مریانی را شناگران ۱۵ و ۱۴ ساله و توانمند استان همدان حاضر در لیگ شنای باشگاه های کشور در کنار نامداران و قهرمانان کشوری شنا معرفی کرد و گفت: وجود محدودیت‌ها و به‌ویژه شیوع بیماری کرونا فعالیت‌های ورزشی و بخصوص در سطح قهرمانی را بسیار مشکل کرده است که نمود آن در ورزش‌های آبی و به‌ویژه شنا بیشتر از دیگر رشته‌ها بوده است اما این دو شناگر همدانی زیر نظر مربی هیئت شنا،شیرجه و واترپلو استان همدان، آقای جمال جنانی، آمادگی خود را حفظ کردند و توانستند حائز شرایط لازم برای شرکت در این مسابقات شوند.

وی افزود: مشکلات فراوان و عدیده نتوانسته خللی بر عزم و اراده شناگران همدانی برای حفظ آمادگی، پیشرفت و ارتقاء توان بدنی، برای رقابت با بهترین شناگران کشور وارد کند اگرچه به همت و تلاشی مضاعف نیاز داشته است که این موفقیت به‌روشنی گواهی بر این مدعاست.

بختیاری خاطرنشان کرد: امیدواریم با درخشش شناگران پرتلاشمان در لیگ شنای باشگاه‌های کشور زمینه برای حضور بیشتر شناگران استان در سال‌های آینده فراهم شود و موجبات رشد و تعالی هرچه بیشتر شنای استان را به دنبال داشته باشد. بی‌شک چنین اتفاقات مهم و مبارکی لازمه پیشرفت و ارتقاء کیفیت شنای استان و چراغ راهی برای آینده روشن آن است.

شایان‌ذکر است که آقای جمال جنانی که اخیراً از سوی فدراسیون محترم شنا،شیرجه و واترپلو جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان مربی پایگاه ملی از استان همدان برگزیده‌شده است، با تنظیم قرارداد، به‌عنوان مربی در لیگ باشگاه‌های کشور حضور پیدا خواهد کرد. حضور این مربی هیئت شنا،شیرجه و واترپلو استان همدان در لیگ شنا نشان از اوج‌گیری مجدد و نویدبخش ارتقا کیفی و کمی پس از سال ها در ورزش شنای استان و بیانگر شروعی دوباره باانرژی و حضور مبارک جناب آقای دکتر حمید سیفی مدیرکل محترم اداره ورزش و جوانان استان همدان برای شنای استان در سال‌های آینده می‌باشد.به یاری خداوند متعال، تلاش عزیزان، کمک و پشتیبانی مسئولان محترم استان آرزویی دست‌یافتنی خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز