مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

لازمه توسعه ورزش قهرمانی گسترش ورزش همگانی است

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۰:۲۳:۰۳
کد خبر: ۱۱۳۹۱۰۷
لازمه توسعه ورزش قهرمانی گسترش ورزش همگانی است
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: لازمه توسعه ورزش قهرمانی گسترش ورزش همگانی است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در جلسه هماهنگی لیگ تندرسی استان همدان که با حضور رئیس هیئت ورزش های همگانی و دستگاه ها و نهادهای مرتبط با اجرای این طرح برگزار شد، اظهار کرد: ورزش همگانی پایه و اساس همه رشته های ورزشی است لذا اگر می‌خواهیم قهرمانانی توانمند و برجسته در سطوح مختلف ملی و فراملی داشته باشیم باید در این زمینه نیز تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه ورزش همگانی کشور و استان همدان با مدیریت آقای سبزواری همواره در حال به روز رسانی است، گفت: در گذشته تعریف ما از ورزش همگانی تنها حرکات کششی و پیاده روی بود اما امروز به واسطه پژوهش های صورت گرفته این هیئت دارای کمیته های مختلفی در رشته های مختلف ورزشی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه هیئت ورزش همگانی برای سلایق و خصوصیات افراد و اشخاص مختلف و همچنین جنسیت های مختلف ایجاد شده است، گفت: قطعا در آینده ای نه چندان دور شاهد پیشرفت فزونی هیئت در زمینه های متفاوت هستیم.

سیفی، گفت: امروز ورزش در کشور به یک شغل آفرین و بیزینس گاها پر درآمد تبدیل شده که از مصادیق آن میتوان به رشته چون سوارکاری اشاره کرد که همه تجهیزاتی که استفاده می کنند از صنایع متعددی چون چرم سازی تولید می شود.

وی افزود: یکی دیگر از مواردی که حائز اهمیت است این است که باید توانایی شرایط و محدودیت ها به فرصت را فرا بگیریم تا بتوانیم استاندار ها را متناسب با سلامت خود و جامعه تغییر دهیم همچنان که در بحث شیوع کرونا فرهنگ ورزش در منزل با کمک هیئت ورزش های همگانی در کشور و استان همدان ترویج شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز