رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان:

همدان مهیای فصل بهار می شود

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۰:۵۳
کد خبر: ۱۱۴۴۳۷۱
همدان مهیای فصل بهار می شود
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان گفت: همدان در آستانه بهار حال و هوای بهاری می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حسین خانجانی از آمادگی همدان برای میزبانی از بهار ۱۴۰۰ خبر داد و اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن بهار طبیعت، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در راستای استقبال از بهار برنامه‌های مختلفی در زمینه زیباسازی در نظر گرفته است.

وی به طراحی، ساخت و نصب المان‌های مناسبتی اشاره کرد و گفت: ساماندهی بوستان‌ها و پارک و کاشت گونه‌های گیاهی و گل مد نظر قرار دارد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان بیان کرد: رنگ‌آمیزی مبلمان شهری در سطح شهر و پارک‌های سطح شهر و تبلیغات محیطی در سطح شهر از دیگر اقداماتی است که انجام خواهد شد.

وی از توزیع نهال رایگان به شهروندان و باغداران خبر داد و یادآور شد: مرمت و تجهیز سرویس‌های بهداشتی و تجهیز پارک‌های سطح شهر و رفع نقص‌های احتمالی نیز انجام می‌شود.

خانجانی به آذین‌بندی شهر در بهار که مقارن با ماه شعبان است، اشاره کرد و گفت: کاشت درخت و درختچه و گل‌های فصلی نیز از دیگر اقدامات در آستانه بهار است.

وی با اشاره به تجهیز آب‌نماهای سطح شهر نیز خاطرنشان کرد: تجهیز آب نماها و راه‌اندازی آب‌نمای میادین و پارک‌ها نیز پیش‌بینی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز