آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱ خرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۱۴:۴۰:۴۷
کد خبر: ۱۱۸۲۳۲۹
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱ خرداد ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا 1 خرداد ماه اعلام شد.

به گزارش برنا؛ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که با فوت ۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۱۳۸ نفر رسید.

دکتر محمد طاهری افزود: ۱۷۳ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته در این استان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند که در مجموع بیماران سرپایی مثبت از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا تاکنون به ۴۱ هزار و ۸۸۰ نفر و بیماران بستری مثبت به ۱۷ هزار و ۱۴ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۴۳۳ مورد بود که ۱۳۷ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: در عین حال هم اینک ۴۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۴۲ بیمار وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۷۶۰ ، بهار ۹۳۱، تویسرکان ۹۸۲، رزن ۷۳۵، درگزین ۲۷۱، فامنین ۳۰۵ و کبودراهنگ ۹۸۸ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون سه هزار و ۵۱ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۲۰۳ نفر در نهاوند و ۶ هزار و ۳۹۲ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

وی اظهار داشت: هم اینک از نظر رنگ بندی ۹ شهرستان استان همدان در وضعیت نارنجی و شهرستان فامنین در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز