مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد:

پرداخت ۳.۴ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در استان همدان

۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۱:۵۷:۰۱
کد خبر: ۱۲۰۵۵۷۸
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از پرداخت 3.4 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در نخستین روز از هفته ازدواج، اظهار کرد: امسال در هفته ازدواج 36 عنوان برنامه فرهنگی در استان همدان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد مسکن ملی جوانان در استان همدان به‌عنوان نخستین استان کشور با حمایت و همراهی استاندار محترم و مدیرکل راه و شهرسازی و پیگیری‌های اداره کل ورزش و جوانان کلید خورده که در حال حاضر همکاران ما در معاونت جوانان همدان و شهرستان‌ها در حال ثبت‌نام جوانان هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه وظیفه ما کمک‌کردن به جوانان در حوزه‌های مشاوره‌ای ازدواج است، گفت: در حال حاضر 5 مرکز مشاوره ازدواج در شهرستان‌های استان فعالیت دارند که 3 مرکز در شهر همدان هستند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 3 میلیارد و 400 میلیون تومان وام ازدواج از طریق بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شده است، گفت: در حال حاضر 7 هزار 800 متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ازدواج هستند.

سیفی با تأکید بر اینکه جوانان مسئولیت‌پذیر در سنین 19 تا 24 سال در جامعه موفق‌تر عمل کرده‌اند، گفت: جوانان ما باید به دنبال محیا کردن شرایط باشند و از ابتدا به دنبال فراهم بودن همه امکانات رفاهی همچون خانه و خودرو شخصی نباشند چراکه معنا و مفهوم زندگی تلاش برای تعالی و کامل شدن است.

وی با بیان اینکه در شرایط موجود اقتصادی نباید به خود و خانواده‌ها فشار مضاعف وارد کنیم، گفت: اگر جوانان ما انگیزه برای ازدواج و استقلال داشته باشند قطعاً خداوند یاری گر خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، تصریح کرد: امروز در ایامی هستیم که اگر خوب مدیریت شود بهترین فرصت برای ازدواج است چراکه بسیاری از موانعی همچون هزینه تالار، پذیرایی و غیره به‌واسطه کرونا حذف شده است و باعث تغییر سبک زندگی و برخی نگرش‌ها شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به‌عنوان یک خدمتگزار برای بهبود وضعیت جوانان در حوزه ازدواج، اشتغال و مسکن تلاش می‌کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز