مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

کارگروه تخصصی کشتی هیئت کشتی در شهرستان‌ها تشکیل شود

۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۰۸:۱۶:۰۹
کد خبر: ۱۲۰۷۶۶۵
کارگروه تخصصی کشتی هیئت کشتی در شهرستان‌ها تشکیل شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: کارگروه تخصصی کشتی هیئت کشتی در شهرستان‌ها تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در نشست تخصصی بررسی وضعیت هیئت کشتی شهرستان نهاوند که با حضور نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، معاون ورزشی اداره کل، رئیس هیئت کشتی استان همدان، سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند و جمعی از پیشکسوتان، مربیان، داوران و قهرمانان ورزشی شهرستان نهاوند در محل مجموعه ورزشی مهندس علیمرادیان برگزار شد، اظهار کرد: امروز باید برای رفع مشکلات و پیشرفت در حوزه‌های مختلف ورزش بتوانیم با بررسی آسیب‌ها و فرصت‌ها باهم گفتگو کنیم.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه با بکار گیری این مهم طی چند ماه گذشته با پیگیری‌های صورت‌گرفته و حمایت‌های مجمع نمایندگان استان و استاندار همدان 105 میلیارد تومان اعتبار عمرانی جذب و در آستانه تخصیص است، گفت: باید بتوانیم مطالبه‌گری را در جامعه ورزشی استان همدان تقویت کنیم چراکه یکی از مقوله‌های مهم و اساسی برای ارتقاء جایگاه ورزش و جوانان استان همدان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه باید ظرفیت شنیدن انتقادات، پیشنهادها را در خود افزایش دهیم، گفت: باید آستانه تحمل خود را بالا ببریم و از عصبانی شدن پرهیز کنیم.

وی با اشاره به جذب اعتبار ۷ میلیاردتومانی بودجه برای استخر شهرک طالقانی از محل اعتبارات وزارت نفت توسط نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز دنیا، دنیای تخصص محوری است، باید در دنیا تخصصی کشتی با دید وسیع برای رفع مشکلات تلاش کنیم.

سیفی ضمن تقدیر از پیشکسوتان هیئت کشتی شهرستان نهاوند آقایان عزیز سیف، تورج ظفری و فرامرز سماوات به سبب ایثار ایشان برای تربیت نسل جوانی هیئت کشتی نهاوند، گفت: امروز مربیان توانمند هیئت کشتی نیز باید برای نسل آینده نیز مربیانی توانمند و کاربلد تربیت کنند تا در آینده نیز شاهد درخشش کشتی استان و نهاوند باشیم.

وی با تاکید بر اینکه لازمه پیشرفت در هر کاری پرهیز از منیت‌ها، مثبت‌اندیشی، وحدت و همدلی است، گفت: امیدواریم با وحدت و همدلی در کشتی استان و شهرستان شاهد توفیقات روزافزون کشتی استان در کشور باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به عقد قرارداد برای ساماندهی چمن استادیوم شهید سلیمانیان، اختصاص 1 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار برای تسریع در ساخت سالن ورزشی روستای بابا قاسم با پیگیر نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و استاندار همدان، گفت: باعث افتخار است که نمایندگان و مسئولین ارشد استان همدان دغدغه ورزش و ورزشکاران استان همدان را دارند ما نیز در حد توان دراین‌خصوص تلاش می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برای کارکردن نباید نگران منابع مالی و اعتباری باشیم، گفت: در حال حاضر با پیگیری‌ها و حمایت‌های صورت‌گرفته توسط مسئولین استان و شهرستان 3 تخته تشک کشتی به هیئت کشتی نهاوند اهدا شده است.

سیفی با اشاره به اینکه برای جذب قهرمانانی جهان و آسیا هرچه در توان داریم بکار گرفته‌ایم، گفت: در خصوص اشتغال سایر قهرمانان ملی، ورزشکاران و جوانان نیز شرایطی همچون واگذاری اماکن ورزشی و همچنین ارائه تسهیلات با کارمزد 4 درصد در نظر گرفته‌ایم.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه آموزش‌های مجازی در هیئت‌های ورزشی، گفت: طی روزهای گذشته با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و نمایندگان و مسئولین ارشد استان سایت کمپ تیم‌های ملی کشور برای نخستین با به مرکزیت استان همدان راه‌اندازی شد که به‌زعم مسئولین استان افتخاری برای استان و زمینه‌ای برای شناساندن ظرفیت‌های ورزش و جوانان استان همدان محسوب می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی و قهرمانی زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را فراهم می‌کند، گفت: امروز باید آنچه که در راستای توسعه استان و شهرستان انجام می‌شود بیان شود تا مردم به سبب آنچه که انجام می‌شود به آینده امیدوار شوند.

وی با اشاره به اینکه برای پیگیری و بررسی تخصصی ابعاد ورزش استان از مشاوران ارزشمند از جامعه قهرمان، مربیان و پیشکسوتان در حال بهره‌مندی هستیم، گفت: آقای سماوات به‌عنوان پیشکسوت کشتی کشور و استان همدان به‌عنوان مشاور مدیرکل معرفی می‌شوند امیدواریم که همچون گذشته منشأ خیر باشند.

سیفی با تاکید بر اینکه نهاوند قطب ورزش استان همدان است، گفت: امروز باید با مدیرت درست و برنامه‌ریزی هدفمند برای توسعه هرچه بیشتر آن تلاش کنیم.

وی از ساخت و نصب سردیس مهندس علیمرادیان خیر بزرگ ورزش کشور و شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: برندسازی و معرفی چهره اثرگذار و تلاشگر در ورزش یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ماست چراکه موجب ایجاد انگیزه برای همه مردم می‌شوند.

مدیرکل ورزش جوانان استان همدان با اشاره به صدور حکم سعید ابراهیمی به‌عنوان مدیر امور شهرستان‌های اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: امروز باید با جاذبه حداکثری برای ارتقاء و کیفی سازی امور تلاش کنیم.

وی از ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه بدون بهره توسط بنیاد برکت و پیگیر نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی به ورزشکاران و جوانان خبر داد و گفت: باید حس مطالبه‌گری در هیئت‌های ورزشی و جوانان ما برانگیخته شود.

سیفی در پایان افزود: کارگروه تخصصی کشتی و سایر رشته‌های ورزشی باید در شهرستان‌های استان همدان تشکیل شود تا بتوانیم برنامه‌هایی هدفمند برای توسعه همه‌جانبه ورزش استان داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز