بسیج دانش‌آموزی بهترین ظرفیت برای تربیت مدیران انقلابی است

۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۰۷:۳۱:۱۱
کد خبر: ۱۲۶۵۳۰۹
بسیج دانش‌آموزی بهترین ظرفیت برای تربیت مدیران انقلابی است
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: بسیج دانش‌آموزی بهترین ظرفیت برای تربیت مدیران انقلابی است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در برنامه سه‌شنبه‌های با جوانان که با حضور نوجوانان دانش‌آموز بسیجی، سرهنگ سید رضا موسوی از فرماندهان سپاه استان همدان و فرمانده بسیج دانش‌آموزی استان همدان به مناسبت هفته بسیج در محل خانه جوان همدان برگزار شد، اظهار کرد: بسیج مظهر ایمان، اراده، توانمندی و همه اوصاف خوب است.

وی با بیان اینکه ترویج تفکر و فرهنگ بسیج و بسیجی باید موردتوجه همه اقشار و آحاد جامعه باشد، گفت: دانش‌آموزان بسیجی ما در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و هم اکنون در جبهه‌های مختلفی نظامی، فرهنگی و اجتماعی تمام‌قد ایستادند و نگذاشتند ذره‌ای از خاک ایران اسلامی، آرمان‌ها و اهداف نظام خدشه‌دار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه دانش‌آموزان ما با اندیشه نو و برنامه می‌توانند آینده ایران اسلامی را در دستان خود بگیرند و به جامعه اسلامی و مردم شهیدپرور که دین خود را به‌نظام و انقلاب ادا کردند خدمت کنند، گفت: بسیج دانش‌آموزی بهترین ظرفیت برای تربیت مدیران انقلابی است.

وی توجه به علم و فناوری را اولویتی مهم برای دانش‌آموزان عنوان کرد و گفت: فرزندان انقلاب باید قدر گوهر وجودی خود را بدانند و با برنامه‌ریزی مناسب به فکر آینده‌ای درخشان برای خود و کشور باشند.

سیفی بهترین الگو برای یک نوجوان بسیجی را شهدا دانست و گفت: شهدا نمونه بارز رشادت و ازخودگذشتگی هستند همچنان که ما به عقب برگردیم در سنین کم این شهدا فرمانده لشگر بودند و توانستند با عبور از سیم‌خاردار نفس خودشان از سیم‌خاردار دشمن بگذرند ما باید این سخن شهید بزرگوار چیت‌سازیان را ملکه ذهن خود نماییم و بتوانیم در آینده‌ای نه‌چندان دور تحول عظیمی در جهان با افکار انقلابی شما جوان بسیجی به وجود آوریم.

سرهنگ سید رضا موسوی از فرماندهان سپاه استان همدان در این دیدار گفت: بسیج دانش‌آموزی ظرفیتی برای تمرین مدیریتی است.

وی با اشاره به ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید در کشور، گفت: دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند امیدواریم از میان این دانش‌آموزان مدیرانی تربیت شوند که پرچم توسعه و پیشرفت کشور را به اهتزاز درآورند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز