نماینده اسدآباد: توسعه اماکن ورزشی روستایی اسدآباد در دستور کار است

۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - ۱۴:۰۴:۰۱
کد خبر: ۱۳۲۳۳۳۴
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در آئین کلنگ‌زنی زمین مینی چمن مصنوعی روستای چنار علیا، اظهار کرد: توسعه اماکن ورزشی روستایی شهرستان اسدآباد در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، کیومرث سرمدی واله در آئین کلنگ‌زنی زمین مینی چمن مصنوعی روستای چنار علیا که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین بخش و مردم برگزار شد ضمن تقدیر از برنامه‌های توسعه‌ای وزارت ورزش و جوانان و به‌تبع آن اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: دهستان چهار دولی دارای استعدادها و پتانسیل‌های فراوانی است که از سرمایه‌های کشور است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های ورزشی در روستای چنار علیا با توجه مرکزیت قرارداشتن چند روستا در دستور کار قرار گرفته است، گفت: امیدواریم نتیجه این اقدامات موجب ترویج فرهنگ ورزشی و همچنین جذب جوانان و ورزشکاران در استان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز توسعه زیرساخت‌های ورزشی کاهش آسیب‌های اجتماعی را همراه دارد لذا باید دستگاه‌های اجرایی مختلف با محوریت اداره کل ورزش و جوانان بتوانند این مهم را ترویج دهند.

در پایان نیز حسین شرکایی، فرماندار شهرستان اسدآباد، خاطرنشان کرد: از همراهی اهالی محترم روستای چنار علیا که باهدف توسعه ورزش همگانی در تلاش هستند تشکر می‌کنیم.

وی افزود: از همراهی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برای ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در استان و شهرستان اسدآباد تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام

حسین بحیرایی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز