مدال آوران و قهرمانان ملایری تجلیل شدند

۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۲:۳۷:۳۷
کد خبر: ۳۸۴۰۹۱
مدال آوران و قهرمانان ملایری تجلیل شدند
از 106 قهرمان و مدال آور ملی، بین المللی و جهانی، ملی پوشان، اردونشینان و پیشکسوتان ورزش شهرستان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تجلیل بعمل آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران شهرستان ملایر با حضور منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان، رضایی فرماندار ملایر، چهاردولی و آریانژاد نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، کاظمی منتخب مردم ملایر در مجلس دهم و جمع کثیری از ورزشکاران، قهرمانان برگزار شد.

 

در این همایش از هفت ملی پوش ملایری، 23 اردو نشین، پنج نفر از پیشکسوتان هیات های ورزشی، 41 هیات ورزشی ملایر، سه مربی و یک داور جهانی تجلیل به عمل آمد

 

 همچنین در این مراسم از دو مادر دو شهید ورزشی، سه خیر ورزشی، پنج هیات برتر از نظر عملکرد و فعالیت فرهنگی، چهار نفر از جانبازان و معلولان و شش نفر از نخبگان و جوانان شهرستان تجلیل شد.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر نیز در این مراسم گفت: از ابتدای امسال 170 ورزشکار مرد و زن ملایری مدال های کشوری را کسب کرده اند که 55 نفر آنها مدال خوشرنگ طلا را در میادین مختلف ورزشی از آن خود کرده اند.

 

وی اظهار کرد: هفت قهرمان ملایری نیز در رشته های کشتی، رزمی، پاور لیفتینگ، وزنه برداری و باستانی در میادین جهانی صاحب عنوان شده اند که در این مراسم از آنان تجلیل شد.

 

وی افزود: در حال حاضر 27 نفر از ورزشکاران ملایری در اردوهای تیم های ملی حضور دارند که دو نفر از این ورزشکاران بانوان هستند که نقش مهمی در توسعه ورزش ملایر ایفا کرده اند.

 

رییس اداره ورزش و جوانان ملایر بیان کرد: هم اکنون هفت تیم ورزشی ملایر در رشته های ووشو، تکواندو و دو رشته فوتسال آقایان و تیم های کبد، هندبال و ووشو بانوان این شهرستان در لیگ های کشوری حضور دارند.

 

رضایی یادآور شد: علاوه بر این 279 ورزشکار ملایری امسال در سطح استانی مدال کسب کردند و 105 تیم ورزشی نیز در مسابقات مختلف استانی شرکت کردند.

 

وی اظهار کرد: 130 داور و 220 مربی نیز در این شهرستان در سطح استانی فعالیت می کنند و تاکنون 22 دوره کلاس های آموزشی برای ورزشکاران در سطح این شهرستان برگزار شده است.

 

وی از برگزاری 160 برنامه مختلف فرهنگی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: این شهرستان دارای 25 باب اماکن ورزشی است و پروژه های ورزشی چون استادیوم پنج هزار نفری، استخر سرپوشیده آزادی، سالن باستانی آزادی، پیست دو و میدانی تختی و هفت پروژه ورزشی روستایی را در دست ساخت دارد.

 

رضایی ادامه داد: در حال حاضر ورزش ملایر بسیار با نشاط و پویا در حال پیشرفت و توسعه است و با وجود قهرمانان، پهلوانان و نام آوران ورزشی یکی از شهرستان های قهرمان پرور کشور در عرصه های مختلف ورزشی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز