مدیرعامل شهرداری همدان:

برابر کارا شیراز بدشانس بودیم

۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۸:۱۸:۲۵
کد خبر: ۴۶۷۱۸۵
برابر کارا شیراز بدشانس بودیم
امیرحسین اسکندریان گفت: می توانستیم مقابل تیم کارا شیراز پیروز میدان باشیم اما در نیمه دوم بدشانس بودیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان افزود: تیم ما در نیمه اول به دلیل شرایط آب و هوایی گرم شیراز نسبت به حریف شرایط خوبی نداشت اما در نیمه دوم توانستیم با تسلط در میدان مسابقه اوضاع بازی را به سود خود تغییر دهیم.

وی اضافه کرد: حتی در نیمه دوم یک موقعیت مسلم گلزنی داشتیم اما ضربه میثم زمانی با کمال ناباوری به گل تبدیل نشد تا این موقعیت طلایی از دست برود.

اسکندریان افزود: شهرداری حریفان قدرتمند و باتجربه ای در لیگ دسته دو دارد و با این حال کادر فنی تیم تمام تلاش خود را برای کسب موفقیت دارد و هیات مدیره سازمان نیز تاکنون حمایت لازم را داشته است.

وی با اشاره به پرداخت 10 درصد از قرارداد مالی اعضای تیم در فصل جاری گفت: در تلاش هستیم در بخش دوم درصدهای مالی بازیکنان و مربیان تیم را به زودی پرداخت کنیم.

وی با ابراز رضایت از روند حمایتی اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و هیات مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان گفت: بهترین امکانات در اختیار تیم قرار گرفته است و در دیدارهای خارج از خانه سعی کرده ایم سفرهای پروازی و بهترین اسکان را اختصاص دهیم ضمن اینکه پاداش خوبی برای بازی های داخل و خارج از خانه در نظر گرفته ایم که بستگی به نتیجه و نوع بازی دارد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز