قهرمانی تیم لاله در مسابقات استانی شنای بانوان

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۰:۵۷:۵۵
کد خبر: ۴۹۲۳۰۹
قهرمانی تیم لاله در مسابقات استانی شنای بانوان
مسابقه استانی شنا بانوان با قهرمانی تیم لاله به پایان رسید و تیم های آبیاران و تویسرکان دوم و سوم شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مسابقه استانی شنا بانوان در رده سنی نونهالان، نوجوانان با حضور 115 شناگر در قالب 8 تیم لاله ، آبیاران ، ملایر، شهید رنجبر صولتی ، الوند ، دانشگاه بوعلی سینا ، تویسرکان و کبودرآهنگ در استخر لاله همدان برگزار شد که در پایان نتایج تیمی لاله با 778 امتیاز مقام اول را کسب کرد آبیاران با 670 امتیاز دوم شد و تویسرکان با 191 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

در نتایج انفرادی نیز در رده سنی 15 تا 16سال شنای قورباغه، آرمیتا اسکندری از لاله اول شد صبا شریفی از تویسرکان دوم و سارا گلگون از آبیاران سوم شدند.

در رده سنی 13 تا 14سال شنای قورباغه، باران پرنیان از بهار قهرمان شد و پریسا سهرابی از آبیاران دوم و پریا حسینی راد از لاله سوم شدند.

در رده سنی 11 تا 12سال شنای قورباغه، نرگس روستایی از ملایر، پروا هوشیار از آبیاران و مبینا محرابی از لاله به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رده سنی 9 تا 10سال شنای قورباغه، ستایش کزازی از تویسرکان اول مهرو یونسی از لاله دوم وساینا سمیعی از آبیاران سوم شدند.

در رده سنی 7 تا 8سال شنای قورباغه، نگار شیرین دخت ار الوند و آترین حنیفی از آبیاران مشترکا در جایگاه نخست قرار گرفتند و آترینا اسکندری از لاله دوم و تینا پارسایی از لاله سوم شدند.

در نتایج انفرادی رده سنی 15 تا 16سال شنای کرال سینه، آرمیتا اسکندری از لاله اول شد صبا شریفی از تویسرکان دوم و سارا گلگون از آبیاران سوم شدند.

در رده سنی 13 تا 14سال شنای کرال سینه، باران پرنیان از بهار قهرمان شد و سارا نادی از آبیاران دوم و پریا حسینی راد از لاله سوم شدند.

در رده سنی 11 تا 12سال شنای کرال سینه، راشین رجبی از لاله، پروا هوشیار از آبیاران و نازنین زهرا بختیاری از لاله به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رده سنی 9 تا 10سال شنای کرال سینه، هستی حمیدی از آبیاران، مهدیس همزه پور از لاله و هلیا طیبی از آبیاران حائز رتبه های برتر شدند.

در رده سنی 7 تا 8سال شنای کرال سینه، آترین حنیفی از آبیاران قهرمان شد، آترینا اسکندری از لاله در رده دوم قرار گرفت و نگار شیرین دخت از الوند سوم شد.

در نتایج انفرادی رده سنی 15 تا 16سال شنای پروانه، آرمیتا اسکندری از لاله اول شد صبا شریفی از تویسرکان دوم و مهدیه رضایی از کبودرآهنگ سوم شدند.

در رده سنی 13 تا 14سال شنای پروانه ، باران پرنیان از بهار قهرمان شد و سارا نادی از آبیاران و پریا حسینی راد از لاله به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده سنی 11 تا 12سال شنای پروانه، نرگس روستایی از ملایر، راشین رجبی و نازنین زهرا بختیاری هر دو از لاله به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رده سنی 9 تا 10سال شنای پروانه، هستی حمیدی از آبیاران، مهرآسا محمدیان و مهرو یونسی هر دو از لاله به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده سنی 7 تا 8سال شنای پروانه، آترین حنیفی از آبیاران اول شد و ملیکا سادات حسینی از الوند و آترینا اسکندری از لاله به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده سنی 15 تا 16سال کرال پشت، آرمیتا اسکندری از لاله اول شد و سارا گلگون از آبیاران دوم و صبا شریفی از تویسرکان سوم شدند.

در رده سنی 13 تا 14سال کرال پشت ، باران پرنیان از بهار قهرمان شد پریا حسینی راد از لاله در جایگاه دوم ایستاد و پریا نعمت الهی از دانشگاه بوعلی سینا سوم شد

در رده سنی 11 تا 12سال کرال پشت، مائده اردلانی از لاله، پروا هوشیار از آبیاران و راشین رجبی از لاله حائز رتبه های برتر شدند.

در رده سنی 9 تا 10سال کرال پشت ، مانیدا شایانی نسب هستی حمیدی و گلشید مدرکیان هر سه از آبیاران به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رده سنی 7 تا 8سال کرال پشت، آترین حنیفی از آبیاران اول شد و تینا پارسایی از لاله و آترینا اسکندری از لاله به ترتیب دوم و سوم شدند.3

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز