شهرداری همدان با سه غایب در مصاف با سردار بوکان

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۶:۱۸
کد خبر: ۷۹۹۴۳۲
شهرداری همدان با سه غایب در مصاف با سردار بوکان
تیم شهرداری همدان در حالی بعد از شکست تلخ برابر استقلال اهواز برابر سردار بوکان به میدان‌میرود که دست کادرفنی در داشتن باریکنان‌تاثیرگذار خود خالی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، تیم شهرداری همدان در حالی بعد از شکست تلخ برابر استقلال اهواز برابر سردار بوکان به میدان‌میرود که دست کادرفنی در داشتن باریکنان‌تاثیرگذار خود خالی است.

محرومیت انضباطی حامد میرزایی و اخراج هفته قبل کعبی در اهواز و همچنین مصدومیت ادامه دار مهدی زارعی باعث شده شهرداری بجز ۱۱ نفر اصلی نیمکت مطمئنی نداشته باشد.

از طرف دیگر مجید شعبانی هم که هنوز مجوز ادامه فعالیت از نظام وظیفه را دریافت نکرده و حضور این بازیکن باتعصب بهاری در جمع شهرداری چی های همدانی در هاله ای از ابهام‌است.

هر چند اضافه شدن تیمور شکری،حسین قادری،حسین عسگری، علی صابری و حسن ذوالفقاری تا حدودی شرایط را از هفته های قبل برای شهرداری بهتر کرده اما ۱۰ هفته پرالتهاب را باید سپری کنند تا ضمن جدا شدن از منطقه قرمز و خطر سقوط آرامش نسبی در باقرار گرفتن در میانه جدول را بدست آورند.

در چارچوب هفته شانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال ایران عصر یکشنبه از ساعت ۱۴ دو تیم قعرنشین شهرداری همدان و سردار بوکان در ورزشگاه شهدای قدس به مصاف هم خواهند رفت.

پیش از این‌مسابقه شهرداری با ۱۴ امتیاز و سردتربوکان با ۱۱ امتیاز در انتهای جدول و در همسایگی هم جایگاه دهم و یازدهم‌ را به نام خود ثبت کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز