سپاه با فرهنگ دفاع مقدس پهباد قدرتمند دشمن را پودر کرد

۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۷:۲۹
کد خبر: ۸۸۷۵۳۴
سپاه با فرهنگ دفاع مقدس پهباد قدرتمند دشمن را پودر کرد
مصطفی آزادبخت خاطرنشان کرد: سپاه با فرهنگ دفاع مقدس پهباد قدرتمند دشمن را پودر کرد و اگر اقدام ما در تسخیر کشتی انگلیسی نبود دشمن کوتاه نمی آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در نشست اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس همدان با بیان اینکه دشمن امروز خواهان ناامید کردن مردم است افزود: امیدوار کردن مردم یعنی اینکه ما به دشمن بفهمانیم که سر منشا موشک های نقطه زن ما دفاع مقدس است. 

وی خاطرنشان کرد: سپاه با فرهنگ دفاع مقدس پهباد قدرتمند دشمن را پودر کرد و اگر اقدام ما در تسخیر کشتی انگلیسی نبود دشمن کوتاه نمی آمد.

آزادبخت با اشاره به اینکه امسال برنامه های هفته دفاع مقدس باید پربارتر و پر رنگ تر برگزار شود، اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس همه اقشار جامعه مشارکت داشتند، اما تاثیرگذاری روحانیت نمونه بود.

وی با بیان اینکه سیاست های ما در استانداری این است که کارها را ارزشی پیش ببریم، عنوان کرد: ارزشهای دفاع مقدس همچون دریای بی کرانی محسوب می شود که هر چه از آن بگوییم باز هم کم است.

آزادبخت با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ما ریشه در فرهنگ عاشورا و دین اسلام دارد، ادامه داد: ما در دفاع مقدس با فرهنگ دینی و ولایی وارد و پیروز شدیم و سرمایه های ارزشمندی داریم که می تواند دنیا را تغییر دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان بیان کرد: همه ما وظیفه داریم فرهنگ دفاع مقدس را پاس بداریم و آن را ترویج دهیم و باید در اجرای برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ابتکار نشان دهیم.

آزاد بخت با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس، در جنگ نظامی پوزه دشمن را به خاک مالیدیم، اضافه کرد: امروز رسالتی که ما داریم سنگین تر از دفاع مقدس است، قدرت قوت و سرمایه ما از شهدا است و اگر فرهنگ شهدا ترویج شود انقلاب پیروز است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اصل اساسی همه مردم جامعه است، افزود: این روزها برخی با هم درگیر می شوند که نشان می دهد گاهی ما خودی را با دشمن اشتباه می گیریم.

وی ادامه داد: ما باید از فرمایشات رهبر معظم انقلاب تبعیت کنیم و نگذاریم اینگونه مسائل دستاویزی برای سوء استفاده دشمن شود.

آزادبخت اضافه کرد: تبعیت از ولایت، ایثار و خود گذشتگی ما را به سر منزل مقصود می رساند.

وی تاکید کرد: امسال برنامه های بانوان مربوط به خانواده شهدا باید پر رنگ تر اجرا شود و رسانه ها و صدا و سیما نیز مسائل دفاع مقدس را پر رنگ اطلاع رسانی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز