با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند؛

مربیان و کوهنوردان هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان نهاوند تجلیل شدند

۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۲:۲۷:۳۴
کد خبر: ۹۰۸۳۴۹
مربیان و کوهنوردان هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان نهاوند تجلیل شدند
با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند مربیان و کوهنوردان هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان نهاوند تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان ، مهرداد سعدی نژاد صبح دوشنبه در جمع مربیان و کوهنوردان هیئت کوهنوردی و سعود های ورزشی، اظهار کرد: امروز توسعه ورزش نیازمند علم و تخصص است چراکه تنها بعد عملی و تجربه نمیتواند موجب موفقیت شود کما اینکه تجربه نیز در کسب موفقیت مهم است.
وی با بیان اینکه هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی نهاوند یکی از هیئت های ورزشی فعال شهرستان است، گفت: خوشبختانه این هیئت با بهره گیری از توان رئیس توانمند و اخلاقمدار موفق به جذب علاقمندان به این رشته شده و سالانه دارای سعودهای مختلفی در قلل مختلف استان و شهرستان هستند.
در ادامه غلامرضا کبودی رئیس هیئت کوهنوردی وصعودهای ورزشی نهاوند ضمن ارائه گزارش عملکرد در حوزه های مختلف، گفت: خوشبختانه امروز مساعدت و حمایت های ریاست اداره ورزش وجوانان نهاوند از برنامه های این هیئت موجب تعالی شده است.
گفتنی است که در پایان این جلسه با اهداء لوح هایی از آقای ایمان معین به عنوان مربی و مدرس دوره رسمی کارآموزی کوهپیمایی باکسب مدارک لازم از فدراسیون رادرهیئت کوهنوردی نهاوند برعهده داشتند تجلیل و از آقایان حمید قیطاسی پور، فرزادکرد، روح اله حمیدی، مهدی طاوسی، عباس زمانیان، علی زمانیان، سعیدزمانیان و رضاخویشوند به عنوان شرکت کنندگان در دوره تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز