فرمانده سپاه انصار الحسین(ع):

شهادت سردار سلیمانی شوک عظیمی برای ایرانیان و مسلمین منطقه بود

۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۰۷:۵۷:۱۶
کد خبر: ۹۴۸۴۷۰
شهادت سردار سلیمانی شوک عظیمی برای ایرانیان و مسلمین منطقه بود
سردار مجیدی گفت: شهادت سردار سلیمانی شوک عظیمی برای ایرانیان و مسلمین منطقه بود را مایه ی خیر و برکت برای انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ سردار مظاهر مجیدی در مراسم گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی با بیان رشادت های شخص شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با داعش و ترس عجیبی که از ایشان در دل دشمنان بود نحوه شکل گیری داعش توسط استکبار تا نابودی کامل بوسیله ی سپاه قدس به فرماندهی مستقیم ایشان را ذکر کرد و شهادت ایشان را که شوک عظیمی برای ایرانیان و مسلمین منطقه بود را مایه ی خیر و برکت برای انقلاب اسلامی دانست.

مجیدی خاطرنشان کرد: تشییع این سپهبد شهید کاملا بی نظیر بود که پیکرش با شکوهی غیرقابل وصف به حرم مقدس بیشتر ائمه رفت و سیل باور نکردنی جمعیت مردم نیز خود معجزه ای دیگر بود.

فرمانده سپاه انصار الحسین سیلی ایران به دولت آن مردک بزدل را یک قدرت‌نمایی و انتقام عادلانه دانست و افزود ضمن شناسایی دقیق دیدیم که سپاه فقط تسلیحات و تجهیزات آنها را مورد هدف قرار داد و آسایشگاه سربازان از عملیات نظامی ایران در امان ماند و تاکنون شاهد اینکه حتی یک گلوله به سمت دولت آمریکا شلیک شده باشد را نداریم ولی ببینید فرزندان ایران بعد از جنگ جهانی دوم در اولین اقدام علیه آمریکا چه کردند.

در پایان این مراسم سردار مجیدی با اشاره به طرح‌ سه فوریتی مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان که نتیجه حرکت بزرگِ وحدت بخش حاج قاسم و دوستانش بود خاطرنشان کرد: اگر در همه جا این تفکر را پیاده کنیم شاهد پویایی کشور خواهیم بود و در انتخابات پیش رو مراقب آراء خود باشیم و در مقابل حرفهای دشمنان واکنش انقلابی داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز