رییس هیات کشتی همدان

از نتایج به دست آمده در جام تختی ناراضی هستم

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۸:۱۲:۵۹
کد خبر: ۹۵۰۶۹۰
از نتایج به دست آمده در جام تختی ناراضی هستم
حمیدرضا یاری از نتایج کسب شده در جام بین المللی تختی ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رییس هیات کشتی همدان اظهار داشت: انتظارات از کشتی گیران همدانی بیش از این بود و از نتایج به دست آمده در جام تختی راضی نیستم.

وی اضافه کرد: در بین کشتی گیران حاضر در این مسابقات حمیدرضا علی بخشی فراتر از انتظار ظاهر شد اما در اوزان دیگر پیشرفتی را شاهد نبودیم.

یاری اساس کشتی همدان را تصاحب دوبنده تیم ملی دانست و گفت: کشتی‌گیران و مربیان باید برای نتیجه گیری بهتر، کشتی را اولویت امور روزمره خود قرار دهند و به کمتر از مدال المپیک راضی نشوند.

وی با اشاره به اینکه از این پس برای کسب مدال های کشوری خوشحال نمی شویم، گفت: همه مربیان و قهرمانان کشتی باید برای رسیدن به دوبنده تیم ملی تلاش کنند و هدفگذاری ما در تحقق این مهم است.

رییس هیات کشتی همدان یادآور شد: در رسیدن به مدال های جهانی و المپیک بهانه تراشی را باید کنار گذاشت و کشتی گیران موفق را مورد حمایت جدی قرار می دهیم.

وی کمبود حریف تمرینی را دغدغه اصلی کشتی همدان دانست و گفت: این خلاء موجود در نتایج کسب شده در جام تختی بی تاثیر نبود.

یاری اظهار داشت: مربیان باید فقط به کسب مدال های جهانی و المپیک تمرکز کنند و عنوان های کسب شده فعلی بسان آب در هاونگ کوبیدن است.

وی با تاکید بر اینکه وقت گذاری مربیان سازنده در ورزش با ارزش است، گفت: آنها نباید به کمتر از مدال المپیک راضی شوند.   

 رییس هیات کشتی همدان خاطرنشان کرد: جامعه کشتی همدان تا زمانیکه ملی پوش نداشته باشد، کاری از پیش نمی برد.

 وی از مربیان خواست به پرورش استعدادهایی بپرداند که کشتی را اولویت خود قرار می دهند وگرنه با بهترین مربی جهان و امکانات کشتی گیر به خوبی پرورش نخواهد یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز