آغاز به کار استودیو مجازی شهروندی/ تولید ماسک و لباس در فرهنگسراهای شهرداری

۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۵:۱۲:۳۳
کد خبر: ۹۸۱۱۷۵
آغاز به کار استودیو مجازی شهروندی/ تولید ماسک و لباس در فرهنگسراهای شهرداری
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: استودیو مجازی شهروندی این سازمان از اول فروردین با هدف ارتباط با شهروندان و توسعه آموزش شهروندی فعالیت خود را آغاز کرده است.

روح‌الله وجدی هویدا در گفت و گو با خبرنگار برنا با بیان این که  در شرایط موجود تاکید شده است همه مردم از جمله شهروندان همدانی در خانه بمانند اظهار داشت: استودیو مجازی شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با هدف ارتباط مجازی با شهروندان و توسعه آموزش شهروندی فعالیت خود را از نخستین روز نوروز 99 آغاز کرد

وی افزود: استودیو مجازی شهروندی در 15 روز عید روزانه به تولید برنامه می‌پردازد و بعد از تعطیلات نوروز نیز فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان این که در حال حاضر به دلیل تعطیلی مدارس و حضور کودکان در خانه در ایام نوروز جامعه هدف ما در استودیو مجازی شهروندی بیشتر کودکان هستند گفت: برنامه‌هایی شاد، مفرح و حاوی پیام‌های بهداشتی و آموزشی در استودیو مجازی شهروندی با حضور عمو حمید مجری برنامه‌های کودک اجرا می‌شود.

وجدی هویدا با بیان این که برخی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری نیز هر شب در این استودیو حضور دارند تاکید کرد: شهروندان همدانی هر شب از ساعت 20 تا 20:20 می‌توانند این برنامه را به صورت زنده از طریق پیج اینستاگرامی فرهنگ در شهر دنبال کنند.

وی با بیان این که در آینده نیز از هنرمندان و چهره‌های مطرح در این استودیو دعوت خواهیم کرد تصریح کرد: هر شب مسابقه‌ای نیز برای خانواده‌ها طراحی شده است که جوایز آن به صورت کارت به کارت پرداخت خواهد شد. 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به این که فعالیت مجازی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در این ایام به این استودیو ختم نمی‌شود گفت: در نوروز 99 سلسله برنامه‌هایی تحت عنوان بهارانه توسط عمو صفا یکی دیگر از مجریان برنامه‌های کودک تولید و در فضای مجازی و پیج فرهنگ در شهر منتشر می‌شود. 

وجدی هویدا افزود: تا کنون 3 برنامه بهارانه با موضوعات عید نوروز، سلامت و بازی و سرگرمی تولید و منتشر شده است. 

وی تاکید کرد: در میدان آرامگاه همدان نیز توسط شهرداری همدان فضایی برای دیوارنگاره درنظر گرفته شده است و به فراخور و هر بار بنر‌ی با ابعاد 300 متر مربع با موضوعی خاص در این مکان نصب می‌شود. 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به همکاری این سازمان با ستاد مردمی مقابله با کرونا در همدان هم عنوان کرد: سازمان فضای فرهنگسراهای خود را در اختیار این ستاد قرار داده است تا از این فضا توسط ستاد مردمی مقابله با کرونا برای تولید ماسک و لباس استفاده شود. 

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز