عبدی افتخاری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

امکان بازگشایی پیست‌ها وجود ندارد/ دیزین و شمشک برای نوسازی به بخش خصوصی واگذار خواهد شد

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۹:۳۲
کد خبر: ۱۰۰۴۷۱۰
امکان بازگشایی پیست‌ها وجود ندارد/ دیزین و شمشک برای نوسازی به بخش خصوصی واگذار خواهد شد
رییس فدراسیون اسکی گفت: شرکت توسعه به دستور مقام عالی وزارت در تلاش است تا پیست دیزین و شمشک را با مشارکت بخش خصوصی نوسازی و بازسازی کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدی افتخاری رییس فدراسیون اسکی در خصوص واگذاری پیست‌های دیزین و شمشک به بخش خصوصی طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: جلسه‌ای با حضور کارشناسان خبره در این زمینه برگزار کردیم، در ارتباط با توسعه پیست دیزین در دفتر مدریت پیست‌های اسکی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی. این جلسه برای همفکری و تبادل نظر جهت آینده این پیست اسکی داشتیم. نکته مهم در این خصوص، نوسازی پیست‌های اسکی دیزین و شمشک است. شرکت توسعه به دستور مقام عالی وزارت، در تلاش است تا این دو پیست را با مشارکت بخش خصوصی نوسازی و بازسازی کند.

وی افزود: در این راستا باتوجه به نظر، تجربه و توان فنی فدراسیون اسکی، از کارشناسان و خبرگان اسکی کشور دعوت به عمل آمده تا در این جلسات حضور پیدا کنیم. جلسه‌ای در راستا داشتیم و پیشنهاداتی نیز ارائه شد. جلسه دیگری در دفتر کریمی داشتیم که این پیشنهاد را بررسی کردیم و یک سری جمعبندی‌ها کامل شد، اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است. قرار شد در هفته آینده جلسات بعدی تشکیل شود و برای واگذاری موقت و 15 ساله پیست‌ها تصمیمگیری شود.

افتخاری در پایان گفت: باتوجه به بیانیه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش مبنی بر اجازه فعالیت‌های ورزشی که شامل رشته اسکی نیز می‌شود، اما عمدتا امکان بازگشایی این پیست‌ها وجود ندارد. تنها پیست توچال است که قرار شده شرایط آن را در این فصل بررسی کنند تا ببینند امکان بازگشایی دارد یا خیر. یک تیم حرفه‌ای به این پیست اعزام داشتند تا بررسی‌های لازم را انجام دهند و جمعبندی کنند. طی چند روز آینده وضعیت این پیست هم مشخص خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز