تهران جاذبه‌های زیادی دارد؛

حناچی: ورزشگاه‌های داده شده به سرخابی‌ها منتظر صدور سند است

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۲:۱۰:۳۱
کد خبر: ۱۰۱۹۱۱۴
حناچی: ورزشگاه‌های داده شده به سرخابی‌ها منتظر صدور سند است
شهردار تهران گفت: ورزشگاه‌های داده شده به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس منتظر صدور سند است و مشکلی ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پیروز حناچی در حاشیه روز المپیک اظهار داشت: در این مراسم از 6 نفر از قهرمانان تقدیر به عمل آمد و قرار است این کار ادامه پیدا کند. از موزه هم رونمایی شد و همه باید کمک کنیم که صفحات شناسنامه‌ای این شهر را کامل کنیم. امروز از موزه ملی المپیک هم صحبت شد که در طراحی و اجرای آن کمک خواهیم کرد تا شکل پیدا کند.

وی در مورد پروژه های نیمه تمام ورزشگاه آزادی که قرار است با کمک شهرداری تکمیل شود، گفت: چنین چیزی یادم نمی‌آید اما در هر صورت کمک می‌کنیم تا فضاهای عمومی که در اختیار مردم است به بهره برداری برسند.

شهردار تهران در مورد اینکه قرار است از سوی شهرداری دو ورزشگاه به استقلال و پرسپولیس برسد، عنوان کرد: این ورزشگاه‌ها قبلا داده شده و قرار است سند آنها آماده شود. این موضوع از نظر ما مشکلی وجود ندارد.

حناچی برای توسعه کمیته ملی المپیک چه برنامه‌هایی دارید، اظهار داشت: کار خوبی که کمیته ملی المپیک کرد، یکی از اهدافی بود که ما هم دنبالش بودیم. تهران جاذبه‌های زیادی دارد و یکی از آنها مشاهیری است که در حوزه های مختلف وجود دارند. امروز بحث ورزش بود و مطمئنا کمیته ملی المپیک را حمایت خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه مجموعه های شهرداری که اجاره داده می‌شود، هزینه زیادی از مردم گرفته می‌شود، گفت: این مجموعه‌ها با تعرفه‌های مصوب شورای شهر است و تقریبا همه اماکنی که در اختیار سازمان ورزش شهرداری است با همین مصوبه‌ها کار می‌کنند.

شهردار تهران در مورد اینکه در اساسنامه جدید فدراسیون‌ها شهردار تهران هم می‌تواند رای بدهد، گفت: چه بگویم، خوب است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز