در جلسه با مدیر عامل باشگاه پاس قوامین مطرح شد؛

ایجاد پایگاه تمرینی دوومیدانی درغرب تهران

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۴۳:۵۲
کد خبر: ۱۰۱۹۸۷۱
ایجاد پایگاه تمرینی دوومیدانی درغرب تهران
سرپرست فدراسیون دوومیدانی صبح امروز در نشستی با مدیر عامل باشگاه پاس قوامین در خصوص ایجاد پایگاه تمرینی جدید برای ورزشکاران دوومیدانی بحث و گفت‌گو کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، مهدی مبینی سرپرست فدراسیون دوومیدانی صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه‌ای با عبدالله زمردی مدیر عامل باشگاه پاس قوامین در خصوص برپایی پایگاه تمرینی جدید در غرب شهر تهران برای ورزشکاران دوومیدانی و ایجاد تفاهم‌نامه برای بهره برداری هرچه بیشتر ورزشکاران و علاقمندان این رشته از امکانات تمرینی مجموعه پاس بحث و تبادل نظر داشت.

هدف اصلی فدراسیون دوومیدانی از ایجاد تفاهم‌نامه، گسترش پایگاه‌های تمرینی بیشتر برای رشته پایه و اول المپیک در سطح شهر تهران و همچنین تمرکز زدایی از مجموعه تخصصی آفتاب انقلاب تهران بعنوان تنها مجموعه تخصصی دوومیدانی به خصوص برای بانوان است.  

در این نشست سید عسگر میرطالبی مشاور عالی فدراسیون دوومیدانی، پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان و طاهر کاظمی مسئول روابط عمومی و مریم منظمی مسئول بخش دوومیدانی آن باشگاه حضور داشتند.

از نکاتی که قرار است در تفاهم‌نامه میان فدراسیون و باشگاه پاس قوامین قید شود، استفاده ورزشکاران از محل تمرینی باشگاه پاس بعنوان پایگاه غرب تهران، برگزاری کلاس‌های آموزشی توسط فدراسیون برای آن مجموعه ورزشی و همچنین مشاوره فدراسیون برای تامین امکانات و تجهیزات بیشتر در این باشگاه خواهد بود.

همچنین در راستای گسترش پایگاه‌های تمرینی دوومیدانی در سطح تهران، روز گذشته نیز پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان و طاهر کاظمی مسئول روابط عمومی، بعنوان نمایندگان فدراسیون، با عهدیه یداله زاده مدیر مجموعه پردیس نسیبه در خصوص ایجاد تفاهم‌نامه همکاری متقابل نشست و گفت‌وگو داشتند. در مذاکرات صورت گرفته مقرر شد این مجموعه بر اساس تفاهم‌نامه فی مابین از ابتدای شهریور سال جاری و پس اتمام تعمیرات در اختیار ملی پوشان بانوی فدراسیون دوومیدانی قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز