نشست نواب رییس بانوان فدراسیون انجمن‌های ورزشی با حضور معاون توسعه ورزش بانوان؛

فرهادی‌زاد: بانوان ما در بخش‌های مختلف ورزش رشد قابل توجهی در رشته‌های مختلف داشته‌اند

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۹:۵۲:۵۴
کد خبر: ۱۰۲۲۲۲۰
فرهادی‌زاد: بانوان ما در بخش‌های مختلف ورزش رشد قابل توجهی در رشته‌های مختلف داشته‌اند
نشست نواب رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی با حضور رییس فدراسیون، معاون وزیر ورزش و جوانان، نایب رییس بانوان فدراسیون و روسای انجمن‌های تحت پوشش برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نشست هم‌اندیشی نواب رییس بانوان فدراسیون انجمن‌های ورزشی امروز با حضور مهین فرهادی‌زاد معاون توسعه امور ورزش بانوان و محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد.

علیپور در این جلسه با مهم‌ برشمردن نقش بانوان در موفقیت‌های انجمن‌های ورزشی اظهار داشت: فدراسیون ما انجمن‌های زیادی را در برمی‌گیرد. در این سال‌هایی که کار می‌کنم کمک کردم که رشته‌های جدیدی شکل بگیرد. امروز اگر یک انجمن بخواهد در ایران فعالیت کند نیاز دارد که یکسال دوندگی کند و باید ترتیبی اتخاذ کنیم که روند این موضوع تسهیل پیدا کند. تمام بانوانی که در انجمن‌ها فعالیت می‌کنند نسبت به آقایان کارشان سخت‌تر است. تجربه نشان داده هر کجا به بانوان اعتماد کردیم بهترین عملکرد را از خود نشان دادند.

در ادامه فرهادی‌زاد با اشاره به نقش مهم بانوان در موفقیت‌های ورزش گفت: کارهای بزرگی در فدراسیون انجمن‌های ورزشی انجام شده است. بحث مطالبه‌گری همه ما را تشویق می‌کند که با جدیت بیشتری کار کنیم. با همه کمبودهایی که درخصوص منابع و حتی نیروی انسانی وجود دارد مطالبه‌گری می‌تواند ثمرات خیری برای فدراسیون‌ داشته باشد. باعث می‌شود زحمات شما در انجمن‌های مربوطه و فدراسیون دیده شود. بانوان ما رشد قابل توجهی در رشته‌هایی داشتند که زمانی فعالیتی در آنها نداشتیم. باید بانوان ما دانسته‌های خودشان را بیشتر کنند.

در حاشیه این جلسه از اکرم‌ شعبانی سردبیر پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و انسیه ورزنده گزارشگر‌ صداوسیما به خاطر فعالیت مستمر در حوزه اطلاع‌رسانی تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز