سپاهان اصفهان۲- گل‌گهر سیرجان صفر

سپاهان سکوی دوم را پس گرفت!

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۱:۳۶:۰۷
کد خبر: ۱۰۲۲۲۵۱
سپاهان سکوی دوم را پس گرفت!
تیم سپاهان اصفهان با برتری مقابل گل‌گهر سیرجان سکوی دوم را از تیم شهرخودرو مشهد پس گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم‌های سپاهان اصفهان و گل‌گهر سیرجان به قضاوت امیر عرب براقی و کمک‌های رحیم حاجیلو و محسن بابایی در استادیوم نقش جهان به مصاف هم رفتند.

زردپوشان دیار زاینده‌رود که در کورس قهرمانی حسابی از پرسپولیس صدرنشین عقب افتاده‌اند، برای این‌که سکوی دوم را هم از دست ندهند از همان ابتدا عرصه بر آبی‌پوشان سیرجانی تنگ کردند و بازی هنوز به دقیقه 10 نرسیده بود که روی ضربه سر محمدرضا حسینی به گل دست یافتند.

حملات سپاهان پس از این گل کاهش نیافت و شاگردان قلعه‌نویی هر لحظه بر فشار حملات خود اضافه کردند و در دقیقه 30 روی یک ضربه پنالتی توسط محمد کریمی به گل دوم دست یافتند تا عرصه بر شاگردان مجید جلالی تنگ‌تر از قبل شود.

پس از این دوگل، گل‌گهر تا اندازه‌ای کنترل بازی را در دست گرفت و صاحب دو موقعیت نصف و نیمه هم شد که از آنها استفاده نکرد تا بازی با همان نتیجه 2- صفر در این نیمه به پایان رسیده و دو تیم راهی رختکن شدند.

نیمه دوم هم با برتری نسبی گل‌گهر آغاز شد و در دقیقه 53 حرکت مهرداد بایرامی، مهاجم گل گهر و استفاده از اشتباه مدافع سپاهان می‌توانست به یک خطای پنالتی بدل شود اما داور مسابقه اعتقادی به این مسئله نداشت.

پس از این اتفاق سپاهان کمی جلو کشید و اتفاقا صاحب یکی، دو موقعیت شد اما نتوانست نتیجه را تغییر دهد و گل‌گهر هم هر از گاهی مقابل دروازه‌ زردپوشان خودنمایی می‌کرد تا شاید به گل برسد.

در ادامه هم اتفاق خاصی نیفتاد و بازی با همان 2گل به سود سپاهان به پایان رسید تا شاگردان قلعه‌نویی سکوی دوم را از تیم شهرخورو مشهد پس بگیرند.

مجید جلالی، سرمربی گل‌گهر، در دقیقه 80 به دلیل اعتراض به قضاوت داور کارت زرد گرفت.

سپاهان اصفهان: پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمد طیبی، محمدرضا مهدی زاده، سعید آقایی (83- شایان مصلح)، مهدی کیانی، محمد کریمی، سروش رفیعی (68- کی‌روش استنلی)، محمدرضا حسینی (83- رضا میرزایی)، محمد محبی و سجاد شهباززاده

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

گل‌گهر سیرجان: مهرداد بشاگردی، علیرضا ابراهیمی، سیدعبدالله حسینی، مهران گلزاری (83- سیداحمد  موسوی)، یوسف وکیا (83- علی قربانخانی)، امین پورعلی (83- یونس شاکری)، احمدرضا زنده روح، مهرداد عبدی، مهرداد بایرامی (83- رضا محمودآبادی)، سجاد آشوری (89- میلاد کمندانی) و گادوین منشا

سرمربی: مجید جلالی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز