بهنام ابوالقاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

گرمای جنوب هم حریف انگیزه پرسپولیس نمی‌شود/ با همین انگیزه باید به فکر آسیا بود

۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۰۷:۰۴:۵۷
کد خبر: ۱۰۳۳۵۲۸
گرمای جنوب هم حریف انگیزه پرسپولیس نمی‌شود/ با همین انگیزه باید به فکر آسیا بود
پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به رمز موفقیت‌های این فصل پرسپولیس گفت: پس از موفقیت در لیگ باید پرسپولیسی‌ها به فکر گام بعدی‌شان که موفقیت در آسیاست، باشند.

بهنام ابوالقاسم‌پور، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت‌وگو با گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: پرسپولیس در این فصل با هدف‌گذاری قهرمانی فصل را آغاز کرد و حالا  همه شاهد هستند این تیم با کمترین نوسان ممکن موفق شده‌ به این هدف مهم خود رسیده و پوکر در قهرمانی در 2 قدمی تیم گل‌محمدی است.

مهاجم اسبق پرسپولیس با اشاره به همدلی خوب بین اعضای تیم، مربیان و مدیران و حمایت هواداران افزود: در کنار مسائل فنی، موضوعاتی که به آنها اشاره کردم باعث شد پرسپولیس با کمترین مشکل و حاشیه، هفته‌ها مقتدارانه در لیگ برتر صدرنشین باشد و سایر مدعیان شانسی برای قهرمانی نداشته باشند، مساله‌ای که اوج هنر و توانمندی پرسپولیسی‌ها را نشان می‌دهد.

او در ادامه تصریح کرد: هدف بعدی پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ، باید موفقیت درآسیا باشد. این تیم باید به لحاظ انگیزه‌ای شرایط خوب خود را حفظ کند، ضمن این که باید در فصل نقل و انتقالات، تیم باید در برخی از خطوط تقویت شود تا بتواند در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم موفقیت‌های خوبی را به دست بیاورد.

ابوالقاسم‌پور در پایان به بازی پیش‌روی پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات این دیدار شرایط جوی و گرمای هوای جنوب است که می‌تواند برای پرسپولیس دردسرساز شود. البته با توجه به انگیزه بالایی که در تیم موج میزد، پرسپولیس از پس این مشکل هم برمی‌آید و می‌تواند با کسب 3 امتیاز کامل این بازی، شیرینی قهرمانی‌اش را بیشتر کند و با اقتدار جام را باالای سر خود ببرد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز