حسرت های بلاتکلیف ترین استقلالی دنیا+عکس

۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۶:۰۰:۲۵
کد خبر: ۱۰۳۳۸۵۹
حسرت های بلاتکلیف ترین استقلالی دنیا+عکس
مهاجم تیم فوتبال استقلال هنوز تکلیف خود را برای ادامه حضور در این تیم نمی داند.

به گزارش گروه ورزشی برنا؛ داریوش شجاعیان با وجود بهبود مصدومیتش نمی تواند برای استقلال بازی کند. او که در فاصله زمانی کمتر از دو سال از ناحیه دو پای راست و چپ دچار پارگی رباط صلیبی شده، این روزها با مشکل جدیدی دست‌وپنجه نرم می‌کند که همان خروج نامش از لیست این فصل استقلال است.

درواقع شجاعیان از بلاتکلیف ترین بازیکنان این روزهای فوتبال ایران است چون به درستی نمی داند که قرار است چه اتفاقی برایش رخ دهد. البته هیئت رئیسه سازمان لیگ با ارسال نامه ای به فیفا درخواست کرد تا درخصوص وضعیت داریوش شجاعیان تعیین تکلیف شود. در این نامه ذکر شده است که باشگاه استقلال اعلام کرده با توجه به شرایط فعلی جامعه جهانی بخاطر شیوع ویروس کرونا، داریوش شجاعیان تا انتهای این فصل فوتبالی، به لیست آبی پوشان اضافه شود.

شجاعیان در حالی نمی تواند برای استقلال بازی کند که تیمش روزهای سختی را سپری می کند و بیشتر از همیشه به درخشش ستاره هایش نیاز دارد. شجاعیان که دیشب درست بالای نیمکت خالی از بازیکن استقلال روی سکوهای آزادی نشسته بود با حسرت نمایش همبازیان تیمش را نگاه می کرد. او و استقلال باید منتظر روزهای آینده و جواب فیفا بمانند تا بلکه از این بلاتکلیفی خارج شوند.

53419623-95de-4c54-bf2d-f8f29a98811c

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز