نفت مسجدسلیمان-پرسپولیس؛

مصاف متضادها!

۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۶:۵۶:۱۶
کد خبر: ۱۰۳۳۸۷۳
مصاف متضادها!
پرسپولیس کمترین و نفت مسجدسلیمان بیشترین تساوی را در لیگ نوزدهم دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از رسانه رسمی پرسپولیس، پرسپولیس کمترین و نفت مسجدسلیمان بیشترین تساوی را در لیگ نوزدهم دارند.

دو تیم پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در حالی امشب از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ نوزدهم به مصاف هم می‌روند که شاگردان گل‌محمدی با ۵۹ امتیاز، ۱۹ برد، ۴ باخت و ۲ تساوی صدرنشین لیگ برتر هستند و با برد مقابل نفت مسجدسلیمان می‌توانند قهرمانی‌شان را مسجل کنند.

در آن سوی میدان شاگردان مهدی تارتار با ۳۳ امتیاز، ۶ برد، ۱۵ تساوی و سه باخت از ۲۴ بازی در جایگاه هشتم لیگ برتر قرار دارند. نکته جالب اینکه تعداد باخت‌های نفت مسجدسلیمان از پرسپولیس کمتر است.

پرسپولیس در دور رفت متحمل چهار باخت مقابل سپاهان، تراکتور، شهرخودرو و نفت مسجدسلیمان شد اما نفتی‌ها فقط سه باخت در کارنامه داشته و به اتفاق سپاهان رکورد کمتربن باخت در لیگ نوزدهم متعلق به این دو تیم است.

نکته جالب‌تر اینجاست که پرسپولیس با ۲ مساوی کمترین تساوی را در لیگ نوزدهم به خود اختصاص داده و نفت با ۱۵ تساوی بیشترین تساوی را در بین تیم‌های لیگ در کارنامه داشته است. تیم نفت با ۱۹ گل زده، بعد از گل‌گهر با ۱۸ گل زده و در کنار پارس جنوبی جم، دومین خط حمله ضعیف لیگ را در اختیار دارد و پرسپولیس دومین تیمی است که با ۳۷ گل زده بیشترین گل زده را در کارنامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز