محمدمهدی نظری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

این ضربه مهار شدنی نبود/ نتیجه تساوی حکم پیروزی را داشت/ به میری گفتیم شوت نزن!

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۶:۴۶:۲۶
کد خبر: ۱۰۳۳۸۸۱
این ضربه مهار شدنی نبود/ نتیجه تساوی حکم پیروزی را داشت/ به میری گفتیم شوت نزن!
مهاجم تیم فوتبال نساجی می‌گوید مهار شوت محمد میری غیرممکن بود و هر دروازه‌بان دیگری هم برابر این شوت قرار می‌گرفت، نمی‌توانست در مقابل این شوت سرکش واکنش خاصی نشان دهد.

محمدمهدی نظری، مهاجم تیم نساجی مازندران، در گفت‌وگو با گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره بازی تیمش برابر استقلال گفت: بازی خوبی را در این دیدار شاهد بودیم. دو تیم موقعیت‌های خوبی در طول 90 دقیقه برای گلزنی داشتند ولی فکر می کنم موقعیت‌های ما از حریف بهتر بود و اگر دقت بیشتری در ضربات نهایی داشتیم می‌توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم. استقلال تیم بزرگ و پرمهره‌ای است که مساوی گرفتن برابر چنین تیمی حکم برد را دارد.

او در ادامه افزود: از زمانی که آقای فکری به ما اضافه شده‌اند، تیم ما منسجم شده، هم خوب دفاع می‌کنیم و هم در بازی تهاجمی موفق هستیم. در مجموع اگر بخواهیم منطقی نگاه کنیم نتیجه تساوی، نتیجه عادلانه‌ای بود.

نظری در خصوص گل تماشایی که محمد میری در این دیدار به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: کاش یک نفر دیگر گل میزد و شوت میری گل نمی‌شد!‌ (باخنده). با این گلی که زد همه ما را بیچاره می‌کند! اگر این بازی تماشاگر داشت فکر کنم با کل تماشاگران شادی می‌کرد (با خنده). محمد بازیکن بسیار خوبی است و نیم فصل هم با وجود پیشنهادات خوبی که داشت در نساجی ماند تا به تیم کمک کند. او بازیکن قابلی است، هفته پیش در غیاب او در بازی خیلی اذیت شدیم. او بازیکن دونده و فعالی است و بازیکن تاثیرگذاری برای ماست. در تمرینات و بازی‌های دوستانه از این شوت‌ها زیاد می‌زند. جالب است در آن صحنه وقتی دیدیم او می‌خواهد شوت بزند، می‌خواستیم او را منصرف کنیم و گفتیم از اینجا شوت نزن اما به حرف ما توجهی نکرد و شوتش را به گونه‌ای زد که مهار آن برای هیچ دروازه‌بانی ممکن نبود. به نظر من هر دروازه‌بان دیگری هم مقابل این شوت قرار می‌گرفت، نمی‌توانست آن را مهار کند.

مهاجم نساجی با اشاره به دو بازی متوالی تیمش در ادامه بازی‌های لیگ برتر تصریح کرد: از نظر من برنامه‌ریزی بدین شکل برای تیم ما دور از انصاف است. روز دوشنبه بازی مهمی با فولاد داریم و روز شنبه هم باید به مصاف پرسپولیس برویم که این فشردگی می‌تواند به ضرر ما باشد ولی امیدوارم در این دو بازی هم نتایج خوبی را کسب کنیم.

بازیکن اسبق استقلال در خصوص شکایت‌اش بابت مطالباتی که از استقلال دارد، خاطرنشان کرد: فعلا که کسی جوابی برای من ندارد. من حتی حاضر شدم بخشی از مطالباتم را ببخشم اما به بخش دیگر پولم برسم اما کسی نیست جوابی به من بدهد. من حداقل منتظر بودند با من تماس بگیرند تا با استقلال مذاکره کنم و به توافق برسم. البته شنیده‌ام آقای سعادتمند، انسان خوبی است و کسی است که می‌خواهد مشکلات استقلال را برطرف کند اما این را هم شنیده‌ام دست‌شان خالی است. با این وجود امیدوارم به فکر من هم باشند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز