اکبر کارگرجم:

استقلال برای تحول به مربی بزرگ خارجی نیاز دارد/ صندوق با ابطحی تغییر کرد

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۳:۵۶:۵۷
کد خبر: ۱۰۳۴۳۲۶
استقلال برای تحول به مربی بزرگ خارجی نیاز دارد/ صندوق با ابطحی تغییر کرد
پیشکسوت استقلال معتقد است این تیم پرطرفدار برای تحول و پیشرفت به یک مربی خوب و بزرگ خارجی که تیم را به درستی هدایت کند، نیاز دارد؛ این کار باعث می‌شود مربیان داخلی هم در کنار او رشد کنند و آموزش ببینند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اکبر کارگرجم، عضو کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال در گفتگو با روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت: این تیم در گذشته خیلی قوی بود اما متاسفانه دچار خلاء‌هایی شد که در حال حاضر برای جبران آن باید اقدامات سازنده انجام شود.

او در ادامه افزود: دوره‌ای استقلال دچار تغییر مدیریت فراوان شد که این مساله به چهارچوب و اسکلت تیم لطمه وارد کرد، در حال حاضر سعادتمند با تمام قوا تیم را مدیریت می‌کند اما برای تحول و کسب نتیجه، این تیم به مربی خارجی احتیاج دارد که در کنارش مربیان داخلی هم رشد کنند و آموزش ببینند.

پیشکسوت استقلال درباره فعالیت‌های کمیته پیشکسوتان باشگاه اظهار کرد: هفته‌ای 3 روز پیشکسوتان باشگاه دورهم جمع می‌شویم و قرار است که مسابقات پیشکسوتان را برگزار کنیم. افتتاحیه آن قرار بود که جمعه‌ای که گذشت باشد اما به دلیل کرونا عقب افتاد و احتمالا جمعه هفته آینده برگزار می‌شود. اولین مسابقه بین پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس است.

کارگرجم درباره شرایط حال حاضر خود در شیوع موج دوم کرونا گفت: کرونا با من رفیق است. با آن کنار آمده‌ام، به جز سه روزی که به باشگاه می‌روم باقی روزهای هفته در خانه هستم و تمامی موازین بهداشتی را رعایت می‌کنم. امیدوارم هرچه زودتر به شرایط عادی برگریم و همه مردم در سلامتی کامل باشند.

پیشکسوت استقلال ضمن تشکر از زحمات صندوق حمایت بیان داشت: صندوق سال گذشته مراسم‌های بسیار خوبی در جهت تقویت و حفظ روحیه پیشکسوتان انجام داد که به خاطر شیوع کرونا متوقف شد که امیدوارم باردیگر از سر گرفته شود. از زمانی که ابطحی در راس صندوق قرار گرفت این تغییرات انجام شد که قابل توجه و تقدیر است.

اکبر کارگرجم متولد سال 1323 در تهران است. وی فوتبال را از زمین‌های خاکی بهجت آباد شروع کرد. او در سال 1348 به استقلال پیوست. کارگرجم در سومین دوره جام باشگاه های آسیا قهرمانی را با استقلال جشن گرفت و در سال 1352 عنوان مرد سال ایران را از آن خود کرد. در حال حاضر او عضو کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال به ریاست علی جباری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز