محمود شافعی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

امیدوارم نگاه مثبت وزیر ورزش و جوانان، منجر به خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال شود/ لیگ امسال، لیگ جذاب و پویایی نبود

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۵:۱۱:۳۰
کد خبر: ۱۰۳۴۷۹۷
امیدوارم نگاه مثبت وزیر ورزش و جوانان، منجر به خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال شود/ لیگ امسال، لیگ جذاب و پویایی نبود
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بر این باور است خصوصی‌سازی سرخابی‌ها از سوی دولت می‌تواند اتفاقات خوب و مثبتی برای پرسپولیس و استقلال رقم بزند.

محمود شافعی، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به آخرین وضعیت خود گفت: فصل قبل در کادر فنی تیم سرخ‌پوشان پاکدشت حضور داشتم ولی امسال با توجه به شرایط کرونا، فعلا فعالیت خاصی در زمینه فوتبال ندارم.

او در مورد ارزیابی‌اش از لیگ برتر تا به امروز تصریح کرد: به نظر من با توجه به شرایطی که در اواسط فصل پیش آمد متاسفانه لیگ امسال، لیگ جذاب و پویایی نبود. کرونا لیگ امسال را لیگ طولانی و فرسایشی کرد. ضمن این که عدم ثبات مدیریتی و برنامه‌ریزی در بحث کلان فوتبال هم مزید بر علت شد تا لیگ امسال از نظر من جذابیت‌های همیشه را نداشته باشد.

شافعی ضمن تبریک به کادر فنی، مدیریت، بازیکنان و هواداران به خاطر ثبت چهارمین قهرمانی پیاپی این تیم تصریح کرد: جا دارد این قهرمانی را به همه پرسپولیسی‌ها تبریک بگویم. سبک کاری پرسپولیس به لحاظ فنی و نتیجه‌گیری به گونه‌ای بود که با وجود تغییر و تحولات، روند خوب سال‌های اخیر تیم حفظ شد و این مساله منجر به این شد که پرسپولیس موفق شود چهارمین قهرمانی متوالی‌اش را نیز جشن بگیرد. امیدوارم با برنامه‌ریزی بهتر، قهرمانی‌های پرسپولیس به آسیا هم برسد.

شافعی که سابقه 2 قهرمانی لیگ با پرسپولیس و قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا با پاس را در کارنامه فوتبالی خود دارد، ادامه داد: امیدوارم پرسپولیس با حفظ شرایط موجود و تداوم موفقیت‌های داخلی خود حتی پا فراتر از آسیا گذاشته و بتواند در جام باشگاه‌های جهان بدرخشد.

او در خصوص حمایت‌های اخیر پیشکسوتان از جمله علی پروین، محمود خوردبین و.... از پرسپولیس تصریح کرد: نفراتی مثل پروین و خوردبین شناسنامه و اسطوره‌های پرسپولیس محسوب می‌شوند. من اعتقاد دارم حمایت پیشکسوتان در سال‌های اخیر از پرسپولیس بسیار خوب بوده که جای تقدیر و قدردانی دارد. همین حمایت‌ها باعث می‌شود کادر فنی و مجموعه تیم با شرایط بهتری کار خود را ادامه داده و موفقیت‌های زیادی را به دست آورند.

این پیشکسوت پرسپولیس در خصوص برخی اظهارنظرهای دور از انتظار از سوی رقبا در مورد لوث کردن قهرمانی‌ها و موفقیت‌های سال‌های اخیر پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه برخی صحبت‌هایی که اخیرا بعضی بازیکنان و مدیران سابق رقبا در خصوص پرسپولیس و موفقیت‌هایش درست و شایسته نیست. همه باید نسبت به هم حتی رقبای‌مان احترام قائل باشیم. سال‌های قبل که تیم‌های دیگر قهرمان می‌شدند، هیچ‌گاه از سوی پرسپولیسی‌ها و مدیران باشگاه این‌گونه برخوردارها اتفاق نمی‌افتاد. این عکس‌العمل‌های زشت را هیچ‌وقت از سوی پرسپولیسی‌ها شاهد نبودم.

شافعی در مورد بحث خصوصی‌سازی  سرخابی‌ها خاطرنشان کرد: به اعتقاد من این حرکت، حرکتی خوب و پسندیده‌ای برای سرخابی‌هاست و اگر وزارت ورزش و جونان این تابو را شکسته و پرسپولیس و استقلال را خصوصی کند، هم باری از روی دوش دولت برداشته می‌شود و باشگاه‌ها بیشتر به سوی حرفه‌ای شدن پیش می‌روند و هم می‌توانند روند باشگاه‌داری در ایران را تغییر دهند. امیدوارم این دید مثبت وزیر ورزش و جوانان، منجر به خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال شده و از پیشکسوتان بیش از پیش در اداره این تیم‌ها استفاده شود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز