هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال؛

بجنگ برای خوشبختی!

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۲۳:۰۹:۰۴
کد خبر: ۱۰۳۴۹۹۷
بجنگ برای خوشبختی!
تیم فوتبال استقلال در دیدار عقب افتاده از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال به مصاف تیم پارس جنوبی جم می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بعد از جنجال‌های فراوان بر سر دیدار تیم‌های پارس جنوبی و استقلال از هفته بیست و سوم لیگ برتر که به دلیل ابتلای اعضای آبی‌پوشان به کرونا برگزار نشد، بالاخره با رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال این دیدار امشب از ساعت 20:30 در جم برگزار خواهد شد.

پارس‌جنوبی– استقلال؛ بجنگ برای خوشبختی

استقلال و فرهاد مجیدی روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارند. برد مقابل صنعت‌نفت تاحدودی آرامش را به اردوی استقلال برگرداند اما تساوی خانگی مقابل نساجی مازندران بازهم ناامیدی را به روحیه هواداران این تیم تزریق کرد. هواداران استقلال که این روزها شاهد چهارمین قهرمانی تیم رقیب هستند در فضای مجازی مطالبات خود که مهم‌ترین و جدی‌ترین آنها بازگشت استراماچونی به استقلال است را مطرح می‌کنند. آنها با توجه به نتایج استقلال در 10 بازی اخیر که 3 شکست، 3 برد و 4 تساوی بوده از کسب سهمیه هم ناامید هستند. البته استقلال اگر بتواند از همین بازی عقب افتاده با پارس جنوبی برد به دست بیاورد، به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان با 3 پله صعود تا رتبه دوم جدول بالا می‌آید. بنابراین کسب پیروزی در دیدار با پارس جنوبی برای شاگردان فرهاد مجیدی اهمیت زیادی دارد و می‌تواند روحیه‌ای دوچندان به او و شاگردانش بدهد. بهتر است بگوئیم این بازی عقب افتاده برای استقلال حکم مرگ و زندگی را دارد اما آبی‌ها اگر نتوانند در این دیدار هم طعم برد را بچشند کارشان برای کسب سهمیه دشوارتر است. در واقع بازی با پارس جنوبی آخرین فرصت برای استقلال است تا خود را بین تیم‌های بالای جدول نگه دارد.

استقلال اگر در بازی امشب پیروز نشود، در صورت برد احتمالی فولاد مقابل نساجی مازندران تا پله ششم پائین می‌آید. استقلال برای بازی بازیکنانی مثل سیاوش یزدانی، علی دشتی، عظیم گوک و محمد دانشگر را در اختیار نخواهد داشت.

در آن‌سوی میدان پارس جنوبی هم مثل استقلال به برد در این دیدار نیاز مبرمی دارد. پارسی‌ها که در 2 هفته اخیر با هدایت سیروس پورموسوی به مصاف رقبا رفته‌اند، 4 امتیاز کسب کرده و به بقا در بالاترین سطح فوتبال ایران امیدوارتر شده‌اند. شهرخودرو و پیکان، رقبای دو هفته گذشته پارس‌جنوبی بودند و زردپوشان جمی پس از شکست شهرخودرو، یک امتیاز ارزشمند هم در بازی مقابل خودروسازان تهرانی به دست آوردند. جمی‌ها با 25 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارند اما گل‌گهر و ذوب‌آهن هم با این تیم هم امتیاز هستند. شاگردان پورموسوی اگر می‌خواهند فاصله‌شان را با این دو تیم بیشتر کنند حتما باید مقابل استقلال پیروز شوند وگرنه در صورت پیروزی رقبا کارشان برای بقا سخت خواهد شد.

یکی از نکات جالب این دیدار تقابل محسن فروزان با تیم سابقش است. فروزان که از نیم‌فصل به جمع زردپوشان اضافه شد و به دلیل مصدومیت موفق به حضور در ترکیب تیمش نشده اما احتمال می‌رود مقابل استقلال در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز