امیر- فرهاد؛ تقابل جذابی که اتفاق نیفتاد+عکس

۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۴:۵۲:۴۳
کد خبر: ۱۰۳۷۳۲۳
امیر-  فرهاد؛ تقابل جذابی که اتفاق نیفتاد+عکس
با غیبت امیر قلعه نویی در دیدار استقلال و سپاهان جذاب ترین تقابل هفته بیست و هفتم لیگ برتر اتفاق نمی افتد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مشکل قلبی که در ابتدای هفته برای امیر قلعه نویی رخ داد و او را روانه بیمارستان کرد، باعث شد او نتواند همراه کاروان تیم سپاهان به تهران بیاید. این اتفاق در حالی رخ داد که حضور او روی نیمکت سپاهان در تقابل با فرهاد مجیدی سرمربی استقلال می توانست یکی از جذاب ترین اتفاقات هفته نوزدهم لیگ برتر باشد اما حالا با غیبت قلعه نویی این تقابل اتفاق نمی افتد.

البته رابطه قلعه نویی و مجیدی سبقه چندان دوستانه ای ندارد. فوتبالدوستان هنوز یادشان نرفته که در دیدار برگشت لیگ سال گذشته در ابتدای بازی و پیش از سوت آغاز این دیدار، امیر قلعه نویی به سمت نیمکت استقلال رفت و با کادر فنی آبی پوشان دیدار کرد. فرهاد مجیدی که در آن بازی دستیار وینفرد شفر بود، وقتی دید قلعه نویی دارد به سمت نیمکت این تیم می آید از جایش بلند شد تا با سرمربی سابق خود خوش و بش کند اما سرمربی سپاهان اعتنایی به مجیدی نکرد و به سمت بیژن طاهری رفت تا با مجیدی دوباره سرجایش بنشیند.

البته مجیدی هم بعد از گل پیروزی بخش استقلال در این دیدار شادی گل منحصر به فردی از خود نشان داد تا بی تفاوتی قلعه نویی در ابتدای بازی را جبران کند. ضمن اینکه مجیدی بعد از آن بازی پست معناداری هم علیه قلعه نویی منتشر کرد.

قطعا تقابل مجیدی و قلعه نویی آن هم در شرایطی که استقلال و سپاهان برای کسب سهمیه آسیایی با یکدیگر کورس دارند بسیار جذاب می شد اما حالا این تقابل اتفاق نمی افتد.

1016124_864

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز