سجاد مشایخی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

برای فصل جدید با ذوب‌آهن به توافق رسیدم/ می‌توانیم در لیگ امسال جزو مدعیان باشیم

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۵:۲۰:۴۰
کد خبر: ۱۰۳۷۸۱۷
برای فصل جدید با ذوب‌آهن به توافق رسیدم/ می‌توانیم در لیگ امسال جزو مدعیان باشیم
عضو تیم‌ ملی بسکتبال کشور گفت: برای فصل جدید با ذوب‌آهن به توافق رسیدم، می‌توانیم در لیگ امسال جزو مدعیان باشیم.

سجاد مشایخی، عضو تیم‌ ملی بسکتبال، درباره توافق با ذوب‌آهن برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: پس از حضور فرزاد کوهیان به عنوان سرمربی در کنار ذوبی‌ها صحبت‌هایی با هم داشتیم که خوشبختانه توافق‌های اولیه هم صورت گرفته و در حال حاضر هم منتظر اعلام رسمی خبر باشگاه هستیم.

او با اشاره به شرایط ذوب‌آهن برای حضور در رقابت‌های سوپرلیگ افزود: فعلا که تیم در حال نقل و انتقالات است و فکر می‌کنم ذوب‌آهن جزو اولین تیم‌هایی است که استارت خود را برای حضور موفق در لیگ پیش‌رو زده است. بر اساس برنامه‌ای که کوهیان دارد فعلا در حال مذاکره با مابقی بازیکنان فصل گذشته پتروشیمی است. کوهیان مربی با دانشی است و قطعا اگر شرایط مهیا باشد و اردوها را برگزار کنیم می‌توانیم جزو مدعیان قهرمانی باشیم.

مشایخی در مورد نحوه تمریناتش در روزهای کرونایی عنوان کرد: از روزی که مسابقات لغو و اردوها تعطیل شد یک روز هم بدون تمرین سپری نکردم. به هر طریقی که بود در قرنطینه و به صورت انفرادی تمرینات وزنه و بدنسازی را انجام دادم. خوشبختانه وضعیت خوبی دارم اما اگر این روند ادامه یابد قطعا با افت شدیدی مواجه خواهیم شد.

بازیکن جدید ذوب‌آهن با اشاره به لزوم برگزاری لیگ توضیح داد: رقابت‌های لیگ تنها راه منبع درآمد بازیکنان است و اگر بخواهیم همین را هم از آنها دریغ کنیم قطعا به مشکل خواهیم خورد. کرونا مختص ایران نیست و در حال حاضر کل دنیا با آن درگیر هستند اما با این حال مسابقاتی مانند NBA در حال برگزاری است. به نظرم مخالفان برگزاری لیگ به دنبال بهانه تراشی هستند. درست است وضعیت کشور نرمال نیست و قطعا لیگ را هم نمی‌توان نرمال برگزار کرد ولی باید لیگ را با یک برنامه ریزی مناسب برگزار کنیم.

گارد راس تیم‌ ملی در پایان در خصوص احتمال تغییر کادر فنی تیم‌ ملی گفت: طبیعتا من به عنوان یک بازیکن نمی‌توانم در این رابطه نظری بدهم. البته خیلی هم در جریان اخبار اخیر در این رابطه نیستم. فقط می‌دانم تاریخ برگزاری مسابقات ایران در المپیک مشخص شده و با توجه به زمان اندکی که داریم هر چه سریع‌تر باید تکلیف اردوها و اگر امکان پذیر بود تکلیف بازی‌های تدارکاتی را مشخص کنیم. در المپیک 11 تیم قدرتمند دنیا حریف ما هستند برای گرفتن نتیجه از همین حالا باید کار را شروع کنیم. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز