نساجی مازندران یک- پرسپولیس تهران یک

نساجی یقه قهرمان را گرفت/ فکری و گل‌محمدی بباز نیستند!

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۲۰:۲۷:۴۶
کد خبر: ۱۰۳۷۹۷۴
نساجی یقه قهرمان را گرفت/ فکری و گل‌محمدی بباز نیستند!
تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس در یک بازی تقریبا برابر به تساوی یک- یک رضایت دادند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نساجی مازندران و پرسپولیس در یک دیدار که نتیجه‌اش در سرنوشت دو تیم تاثیری نداشت ولی از خیلی جهات برای‌شان حیثیتی بود، در استادیوم شهید وطنی قائمشهر با قضاوت حمید حاج‌ملک به مصاف هم رفتند.

نساجی‌چی‌ها خیلی زود و در دقیقه 5 موفق شدند پرسپولیس را روی شوت دیدنی و رعدآسای پای چپ روح‌الله باقری غافلگیر کنند و با یک گل از شاگردان یحیی گل‌محمدی پیش بیفتند.

پرسپولیس پس از دریافت این گل زودهنگام موفق شد جریان بازی را در اختیار بگیرد و در نهایت نیز روی پاس تودر بشار رسن که برای علیپور ارسال شد، مهاجم قائمشهری توسط علیرضا حقیقی در محوطه جریمه متوقف شد و داور اعلام خطای پنالتی کرد که خود علیپور در دقیقه 18 این ضربه را تبدیل به گل کرد.

بعد از گل تساوی بازی تا حدود زیادی افت کرد و توپ بیشتر در میانه میدان جریان داشت و دروازه‌ها کمتر با خطر مواجه شد تا دو تیم با همین نتیجه یک- یک راهی رختکن شده و خود را برای نیمه دوم آماده کنند.

در نیمه دوم پرسپولیس کمی بازی را بهتر آغاز کرد و بیشتر صاحب توپ و میدان بود اما نساجی هم در ضدحملات نیم نگاهی به دروازه قرمزهای پایتخت داشت.

پس از چند حمله نصف و نیمه، محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه 69 با یک شوت سرکش می‌رفت یخ بازی را آب کند اما واکنش تماشایی حقیقی فقط یک کرنر برای پرسپولیس به همراه داشت. روی همین کرنر و در یک رفت و برگشت حقیقی با خروج اشتباهش می‌رفت کار دست نساجی بدهد اما خوش شانس بود کنعانی‌زادگان دروازه خالی را کج دید و توپ را به بیرون زد.

در دقیقه 78 حرکت روستایی از سمت راست و ضربه او از زاویه تقریبا بسته توسط علیرضا حقیقی برگشت داده شد. در برگشت نیز این روستایی بود که روی ارسال خود عالیشاه را صاحب موقعیت کرد اما ضربه کاپیتان پرسپولیس با برخورد به کاپیتان نساجی راهی به دروازه نیافت.

در ادامه هم حملات دو تیم و به خصوص پرسپولیس ثمری نداشت تا تیم نساجی مازندران با کسب یک امتیاز یقه قهرمان را بگیرد.

تساوی در این دیدار روند نباختن‌های محمود فکری و یحیی گل‌محمدی را تداوم بخشید تا این دو مربی ثابت کنند بباز نیستند.

مجتبی بیژن، محمدمهدی نظری، محمود فکری (نساجی مازندران) در این بازی کارت زرد گرفتند.

photo_2020-08-01_20-43-54

نساجی مازندران: علیرضا حقیقی، حامد شیری، مجتبی بیژن،  حسین ماهینی، مجتبی ممشلی، محمدعرفان معصومی، علی‌اصغر عاشوری، حسین زامهران، سیدمحمد میری (63- رحمان جعفری)، روح‌الله باقری (85- حسین کیانی‌مقدم)، محمدمهدی نظری (67- محمدحسین باباگلی)

سرمربی: محمود فکری

پرسپولیس تهران: بوژیدار رادوشویچ، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، وحید امیری، بشار رسن، احمد نورالهی، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه (87- سیامک نعمتی)، مهدی عبدی (60- امیر روستایی)، علی علیپور

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز