قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بازی مقابل پرسپولیس همیشه سخت است/ کرونا شرایط ذوب‌آهن را خراب کرد

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۰۵:۰۳:۰۴
کد خبر: ۱۰۳۸۵۳۶
بازی مقابل پرسپولیس همیشه سخت است/ کرونا شرایط ذوب‌آهن را خراب کرد
کاپیتان باسابقه ذوب‌آهن معتقد است شرایط کرونایی باعث شد این تیم نتواند روند رو به رشدی را که قبل از کرونا داشت، حفظ کند و شیوع این بیماری در نهایت به ضرر این تیم تمام شد.

قاسم حدادی‌فر، کاپیتان باتجربه ذوب‌آهن اصفهان، در گفت‌وگو با گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط حال حاضر سبزپوشان دیار زاینده‌رود اظهار داشت: شاید در حال حاضر وضعیت تیم ما در جدول چندان خوب نباشد اما تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم در 3 بازی باقی مانده در لیگ با کسب حداکثر امتیاز، اوضاع‌مان را بهتر کنیم.

او در مورد فراز و فرودی که در این فصل ذوب‌آهن با آن مواجه بود، تصریح کرد: کرونا ضربه بدی زد و نتوانستیم به‌ شرایطی که قبل از این بیماری داشتیم برسیم و برای ما هم فصل کرونایی رقم خورد. با رادولوویچ نتایج و شرایط نسبتا خوبی را دنبال می‌کردیم که این بیماری در سراسر دنیا همه‌گیر شد تا شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که مربی ما به ایران بازنگردد. تا آخرین روزها هم منتظر بازگشت ایشان بودیم اما ایشان صلاح دانستند به‌خاطر کرونا به ایران بازنگردند.  

حدادی‌فر ادامه داد: در نهایت مربی جدید ملحق شد و اگر از حق نگذریم تمام تلاش‌شان را برای موفقیت دارند اما تیم فرصت‌های زیادی را از دست داد. ان‌شا‌ءالله در این فرصت باقی مانده بتوانیم نهایت استفاده را برده و شرایط‌مان را به گونه‌ای تغییر دهیم که با سقوط به دسته پائین‌تر مواجه نشویم و پس از آن از حالا برای فصل بعد برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم تا ذوب‌آهن به روزها و شرایط اوجش بازگردد.

کاپیتان ذوب‌آهن تصریح کرد: می‌دانیم کار سختی پیش روی داریم اما همه مجموعه باشگاه بسیج شده‌ایم تا بهترین اتفاق در پایان این فصل برای تیم ما رقم بخورد. 4-5 تیم در حال حاضر درگیر این هستند که سقوط نکنند و ما هم یکی از این تیم‌ها هستیم و امیدواریم با کسب امتیازات لازم به این هدف‌مان دست پیدا کنیم. سرنوشت دست خودمان است و می‌توانیم به هدفی که داریم، دست پیدا کنیم. این جایگاه، جایگاه واقعی ما نیست اما تلاش می‌کنیم در لیگ بمانیم و برای فصل بعد با قدرت به جمع مدعیان بازگردیم.

او با اشاره به بازی تیمش برابر پرسپولیس خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که با قدرت در این دیدار به میدان برویم. پرسپولیس تیم بزرگی است که یکی از کم نوسان‌ترین تیم‌های لیگ محسوب می‌شود و امسال هم توانست برای چهارمین سال متوالی قهرمان شود که جا دارد این قهرمانی را به همه اعضای این تیم به خصوص بازیکنان و کادر فنی‌شان تبریک بگویم.

هافبک ذوب‌آهن در پایان گفت: بازی مقابل پرسپولیس  و استادیوم آزادی همیشه سخت است ولی ما همه تلاش‌مان را به کار می‌گیریم که از این مسابقه امتیاز بگیریم و بتوانیم دست پر به اصفهان بازگردیم. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز