مربی پیکان: صد در صد در لیگ می مانیم

۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۴:۲۰:۱۱
کد خبر: ۱۰۴۳۷۶۷
مربی پیکان: صد در صد در لیگ می مانیم
مربی تیم فوتبال پیکان گفت: ما به غیر از اینکه امیدوار هستیم، می‌دانیم که ۱۰۰ درصد تیم ما در لیگ برتر می‌ماند چراکه همه مسئولیت‌پذیر هستند و بازیکنان پیکان می‌دانند در چه شرایطی قرار داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛احمد کعبیان‌پور در نشست خبری قبل از دیدار با  استقلال گفت: دو تیم بازی بسیار مهمی پیش رو دارند چراکه استقلال به دنبال کسب سهمیه آسیایی است و ما نیز می‌خواهیم نمایشی داشته باشیم تا از سقوط جلوگیری کنیم. با تمام نفرات و احساس مسئولیتی که داریم، می‌خواهیم مقابل استقلال حاضر شویم و نتیجه بگیریم.

وی با اشاره به تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری این دیدار در ورزشگاه آزادی افزود: با توجه به اینکه بازی رفت که پیکان میزبان بود و در ورزشگاه آزادی برگزار شد، ای‌کاش مسابقه فردا را در ورزشگاه شهدای شهرقدس انجام می‌دادند تا تعادل برقرار شود ولی تصمیمی است که رئیس سازمان لیگ گرفته و ما به آن احترام می‌گذاریم.همانطور که پیکان به دنبال پیروزی، جلوگیری از سقوط و کامل کردن کار خود درلیگ برتر است، فکر می‌کنم تیم بزرگ استقلال هم برای اینکه جزو بالای جدولی‌ها قرار بگیرد، تلاش می‌کند ولی تنها هدف ما در این دیدار رسیدن به برد است.

کعبیان‌پور در مورد  علت محرومیت ویسی اظهار داشت: آقای ویسی به دلیل صحبتی که با داور داشتند، قرار بود یک جلسه محروم شوند ولی طبق رای کمیته انضباطی محرومیت ایشان به دو جلسه کشیده شد.

وی درباره شانس پیکان برای بقا در لیگ برتر تصریح کرد: ما به غیر از اینکه امیدوار هستیم، می‌دانیم که ۱۰۰ درصد تیم ما در لیگ برتر می‌ماند چراکه همه مسئولیت‌پذیر هستند و بازیکنان پیکان می‌دانند در چه شرایطی قرار داریم و نمی‌توانیم یک قدم برویم و فقط رو به جلو را نگاه می‌کنیم.

کعبیان‌پور ادامه داد: دیدار با استقلال هم سه امتیاز خاص خود را دارد که با احترام به تیم حریف و باشگاه قبلی خودم، امیدوار هستم به برتری برسیم.

وی در پایان گفت: امیدوار هستم تیم‌های بالای جدول و پایین جدول، تعهدی نسبت به مسابقه و ترکیب خود داشته باشند و بدانند که پایین جدولی در حال زحمت هستند. صنعت نفت با تمام توان و وجود مقابل ما بازی کرد و اگر همه تیم‌ها مثل آنها باشند، بسیار خوب است و احترام به یکدیگر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز