استقلال تهران یک- پیکان تهران یک

توقف آبی‌پوشان برابر خودروسازان/ کار استقلال و پیکان به هفته آخر کشید

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۱:۴۳:۱۲
کد خبر: ۱۰۴۴۴۲۶
توقف آبی‌پوشان برابر خودروسازان/ کار استقلال و پیکان به هفته آخر کشید
استقلال و پیکان با تساوی برابر هم دو امتیاز از دست دادند و کارشان به هفته آخر کشید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دیدار استقلال و پیکان که با قضاوت پیام حیدری در استادیوم آزادی برگزار شد، برای هر دو تیم حائز اهمیت بود زیرا از یک سو آبی‌پوشان به دنبال تثبیت نایب قهرمانی خود و کسب سهمیه آسیا بودند و از سوی دیگر پیکان به فرار از قعر جدول می‌اندیشید.

بازی با حملات آبی‌پوشان آغاز شد و استقلالی‌ها بیشتر صاحب توپ و میدان بودند و پیکان در دقایق اولیه بیشتر به فکر حفظ دروازه‌اش بود.

از دقیقه 20 پیکان هم کمی جلو کشید و مصمم شد دروازه استقلال را با خطراتی مواجه کند که همین جلو کشیدن به آنها کمک کرد صاحب گل اول بازی شوند.

در دقیقه 23 ارسال محمد ابراهیمی از جناح راست روی دروازه استقلال را فراز امامعلی با ضربه سری تماشایی از میان 3 مدافع آبی‌ها وارد دروازه کرد تا همچون بازی رفت دروازه استقلال را باز کند.

پس از این گل، استقلال دوباره کنترل بازی را در دست گرفت و پس از هدر دادن چند موقعیت، بالاخره در دقیقه 37 گل مساوی را زد تا دست خالی نماند. 

مهدی قایدی در محوطه جریمه پیکان صاحب توپ شد و پاس رو به بیرون را برای ضربه زنی کریمی مهیا کرد. شوت هافبک گلزن آبی‌ها با پای چپ با اشتباه مدافع و دروازه‌بان پیکان وارد دروازه شد تا استقلال بازی را به تساوی بکشاند.

در ادامه هم استقلال بیشتر صاحب توپ بود ولی در نتیجه تغییری حاصل نشد تا دو تیم با نتیجه یک- یک راهی رختکن شوند.

photo_2020-08-15_21-39-10

در نیمه دوم هر دو تیم با اندیشه‌های تهاجمی‌ قدم به میدان گذاشتند تا نتیجه نهایی را به سود خود رقم بزنند و همین عامل سبب شد دروازه‌ها بارها با خطر مواجه شود.

در دقیقه 59 حرکت خوب جابر انصاری و پاس عالی او کوشکی را با حسینی در موقعیت تک به تک قرار داد اما این بازیکن جوان ضربه‌اش را به تور کنار دروازه استقلال کوبید تا آبی‌ها خوش شانس باشند.

در ادامه هم هر دو تیم صاحب موقعیت‌هایی شدند اما نتوانستند از این موقعیت‌ها استفاده کنند و به تساوی یک- یک رضایت دادند تا کار هر دو تیم به اما و اگر و هفته آخر بکشد.

امیرحسین کریمی، فراز امامعلی، ابراهیم میرزاپور (پیکان) بازیکنان اخطاری این بازی بودند.

استقلال تهران: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر (80- عارف غلامی)، روزبه چشمی، سیاوش یزدانی، وریا غفوری (66- میلاد زکی‌پور)، هرویه میلیچ (85- امیرحسین خدامرادی)، علی کریمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، شیخ دیاباته و مهدی قایدی

سرمربی: فرهاد مجیدی

پیکان تهران: آرام هاراپتیان، سیدمهران موسوی، حجت حق‌وردی (87- حسین پورامینی)، محمد ابراهیمی، محمد ستاری، آرش قادری (67- سعید واسعی 87- محمد خدابنده‌لو)، امیرحسین کریمی (59- جابر انصاری)، جلال‌الدین علی‌محمدی، علیرضا کوشکی (87- ابراهیم صالحی)، فراز امامعلی و شهریار مغانلو

سرمربی: عبدالله ویسی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز