گل‌گهر سیرجان۳- پرسپولیس تهران۳

مساوی پرگل در سیرجان/ کامبک پرسپولیس نیمه تمام ماند!

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۱:۴۷:۳۱
کد خبر: ۱۰۴۴۴۲۸
مساوی پرگل در سیرجان/ کامبک پرسپولیس نیمه تمام ماند!
تیم فوتبال پرسپولیس که با کامبک اسثتنایی خود 3-2 پیش بود، در ثانیه‌های پایانی گل خورد تا کامبکش نیمه کاره بماند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پرسپولیس که پس از قطعی شدن قهرمانی پیاپی چهارمش گویی همه انگیزه‌هایش را از دست داد، در حالی با قضاوت سیدمهدی سیدعلی در سیرجان به مصاف گل‌گهر رفت که رقیب آبی‌پوش برای بقا در لیگ سخت نیازمند 3 امتیاز این بازی بود.

پرسپولیس در دقایق ابتدایی بازی با اخراج کمال کامیابی‌نیا کار را کاملا سخت دید. خلاء شکل گرفته در خط میانی پرسپولیس و خصوصا در یک سوم دفاعی این تیم بعد از 10 نفره شدن باعث شد تا گل‌گهر که برای دستیابی به امتیاز بقا به امتیازات این بازی چشم دوخته بود، کاملا سوار بر بازی شود.

در دقیقه 21 روی ارسال کرنر زنده‌روح و غفلت کنعانی‌زادگان، این علیرضا ابراهیمی بود که فرصت سرزنی به دست آورد تا دروازه بوژیدار را باز کند.

این پایان کار نبود و گل‌گهر در دقیقه 40 به گل دوم هم رسید تا کار برای پرسپولیس کاملا سخت شود. فرار سیداحمد موسوی روی پاس دیدنی زنده‌روح و پیش روی 30 متری او تا محوطه جریمه پرسپولیس با ضربه تمام کننده این مدافع همراه شد تا گل‌گهر در همان نیمه اول به هدفش برسد.

photo_2020-08-15_22-55-48

در نیمه دوم پرسپولیس با این‌که یک یار کمتر داشت برای جبران نتیجه گام به میدان گذاشت و در دقیقه 49 روی ریباند شوت نعمتی که به تیر دروازه خورده بود، توسط علی علیپور به گل رسید تا فاصله را به حداقل برساند و به کسب امتیاز در این بازی امیدوار شود.

پرسپولیس برای فرار از شکست هر لحظه بیشتر حمله می کرد و در دقیقه 71 روی ارسال کرنر و اشتباه عجیب میلاد فراهانی، این احمد نورالهی بود که با ضربه سر تمام کننده خود بازی را به تساوی کشاند.

گل‌گهر که نمی‌خواست کارش به اگر و اما کشیده شود دست به حمله زد اما پرسپولیس بود که فکورانه این نیمه را دنبال می‌کرد و در دقیقه 90 صاحب یک ضربه پنالتی شد و توسط مهدی ترابی به گل سوم رسید تا کامبک رویایی داشته باشد.

در ثانیه‌های پایانی (6+90) این علیرضا ابراهیمی بود که در نقش فرشته نجات ظاهر شد و گل مساوی را زد تا کامبک پرسپولیس نیمه کاره بماند.

شجاع خلیل‌زاده (پرسپولیس) تنها اخطاری این بازی بود و کمال کامیابی‌نیا هم در دقیقه 15 با کارت قرمز مستقیم داور اخراج شد.

گل‌گهر سیرجان: میلاد فراهانی، مهران گلزاری، یوسف وکیا، میلاد کمندانی (63- گادوین منشا)، امین پورعلی، احمدرضا زنده‌روح، سیدعلیرضا ابراهیمی، سیداحمد موسوی، بهنام برزای (63- مهرداد عبدی)، یونس شاکری (80- پیمان رنجبری)، رضا محمودآبادی (80- سجاد آشوری)

سرمربی: مجید جلالی

پرسپولیس تهران: بوژیدار رادوشویچ، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی (46- سعید حسین‌پور)، مهدی شیری (59- امید عالیشاه)، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، سیامک‌ نعمتی، مهدی ترابی و علی علیپور (85- کریستین اوساگونا)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز