رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مجیدی می‌تواند یک‌سال نان پیروزی در دربی را بخورد/ دیاباته و قایدی پرسپولیس را اذیت می‌کنند

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۲۳:۱۲:۲۳
کد خبر: ۱۰۴۷۹۴۴
مجیدی می‌تواند یک‌سال نان پیروزی در دربی را بخورد/ دیاباته و قایدی پرسپولیس را اذیت می‌کنند
مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: دربی همیشه برای هواداران دو تیم اهمیت زیادی داشته و سوای قهرمانی در جام حذفی، مجیدی اگر بتواند دربی را ببرد تا یک‌سال نان آن را می‌خورد!

رضا عنایتی، بازیکن اسبق استقلال و سرمربی تیم فوتبال هوادار، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص نایب قهرمانی آبی‌پوشان در لیگ برتر اظهار داشت: استقلال می‌توانست قهرمان لیگ نوزدهم باشد اما همه می‌دانند چه اتفاقاتی برای این تیم رخ داد که استقلال را از قهرمانی دور کرد. متاسفانه در سال‌های اخیر استقلال از ثبات و آرامش به دور بوده و دقیقا وضعیتی برعکس تیم رقیبش داشته است. با توجه به اینکه فرهاد مجیدی هم در شرایطی بحرانی تیم را تحویل گرفت و در مقاطعی از فصل هم به دلیل مصدومیت‌ها دستش خالی بود، عملکرد خوبی داشت و توانست تیم را نایب قهرمان لیگ کند. البته این نایب قهرمانی برای هواداران راضی کننده نیست چون آنها بعد از سال‌ها ناکامی فقط با قهرمانی در لیگ است که راضی می‌شوند اما استقلال این فرصت را دارد که یک جام در پایان فصل به هوادارانش تقدیم کند.

او ادامه داد: قهرمانی در جام حذفی می‌تواند پایان خوبی برای استقلال باشد. استقلال فقط 2 بازی تا قهرمانی در جام حذفی فاصله دارد و امیدوارم بتواند با پیروزی در دربی و رسیدن به فینال اتفاق خوبی را در پایان فصل رقم بزند. کار دشوار استقلال برای قهرمانی در جام حذفی گذشتن از پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی است و استقلال اگر بتواند از دربی به سلامت عبور کند می‌تواند قهرمان جام حذفی شود.

بازیکن اسبق استقلال با اشاره به دربی پیش‌رو گفت: استقلال نه تنها از لحاظ فنی چیزی کم از پرسپولیس ندارد، اتفاقا به نظر من الان استقلال شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس دارد اما همه کسانی که حتی فقط یک بار در دربی بازی کرده‌اند هم می‌دانند این مسابقه ربطی به وضعیت کلی تیم‌ها ندارد. چه بسا دربی‌هایی بوده که استقلال شرایط بهتری داشته اما در آن شکست خورده یا برعکس همه شانس پرسپولیس را بیشتر می‌دانستند اما استقلال برنده شد. با این وجود من شانس پیروزی استقلال را بیشتر می‌دانم چون بازیکنان این تیم انگیزه زیادی برای برد دارند و با نایب قهرمانی در لیگ هم روحیه و انگیزه شان بالا رفته است. فکر می‌کنم اگر اتفاق خاصی نیفتد و استقلال بتواند مثل بازی‌های اخیر خود باشد، می‌تواند پرسپولیس را شکست دهد. این بازی همیشه برای هواداران دو تیم اهمیت زیادی داشته و سوای قهرمانی در جام حذفی، مجیدی اگر بتواند دربی را ببرد تا یک سال نان آن را می‌خورد!

عنایتی که سابقه گلزنی در دربی را با پیراهن استقلال دارد، درباره گل‌هایش به پرسپولیس افزود: من 2 گل در دربی زده‌ام که استقلال در هر دوی این بازی‌ها برنده از زمین بیرون آمد. گلزنی در دربی لذت دیگری دارد و هواداران هیچ‌وقت گلزنان این بازی را فراموش نمی‌کنند و همیشه خاطره خوبی از آنها در ذهن‌شان می‌ماند.

او که در دو دوره لیگ برتر با پیراهن استقلال عنوان آقای گلی را از آن خود کرد، با اشاره به آقای گلی شیخ دیاباته گفت: خوشحالم دیاباته به عنوان یک استقلالی آقای گل فوتبال ایران شد. او لیاقت این عنوان را داشت و قبلا هم گفته بودم به آقای گلی او امیدوار هستم. دیاباته نعمت بزرگی برای استقلال است و از هر لحاظ مهاجم خوبی محسوب می‌شود. در کنار او مهدی قایدی هم فصل خوبی را پشت سر گذاشت و برای او هم خوشحالم که گل دهم را زد و به وعده‌اش عمل کرد. قایدی و دیاباته در کنار هم زوج فوق العاده و ترسناکی هستند و قطعا در دربی خط دفاع پرسپولیس را آزار خواهند داد. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز