محمدرضا مهرانپور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تغییر سرمربی یعنی مهره‌سوزی/ پیشکسوتان استقلال مجیدی و سعادتمند را آشتی دهند

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۲۳:۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۰۵۲۸۶۴
تغییر سرمربی یعنی مهره‌سوزی/ پیشکسوتان استقلال مجیدی و سعادتمند را آشتی دهند
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: وقت آن است که پیشکسوتان استقلال هم وارد گود شوند و مجیدی و سعادتمند را آشتی دهند و کدورت‌های بین آنها را برطرف کنند تا مجیدی به کارش در استقلال ادمه دهد.

محمدرضا مهرانپور، بازیکن اسبق تیم استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص وضعیت استقلال پیش از فینال جام حذفی اظهار داشت: استقلال شرایط خوبی قبل از فینال جام حذفی ندارد. اینکه چرا هم قبل از دربی و هم پیش از دیدار فینال آرامش از تیم گرفته می‌شود جای سوال دارد. هر باشگاهی می‌تواند سرمربی خود را فارغ از موفق یا ناموفق بودنش تغییر دهد و این تصمیم عجیب و دور از انتظاری نیست اما اینکه این تصمیم چه زمانی مطرح شود مهم است. در حالی که استقلال باید خود را برای فینال جام حذفی آماده می‌کرد مطرح کردن تغییر سرمربی درست نبود چون آرامش و تمرکز تیم را به هم می‌زند.

او ادامه داد: باوجود تمام این حرف ها با شناختی که از بازیکنان استقلال دارم می‌دانم آنها حرفه‌ای هستند و اجازه نمی‌دهند حواشی روی کارشان تاثیر بگذارد و تمرکزشان را به هم بزند. استقلال تا به اینجای کار حریفان سرسختی را در جام حذفی کنار زده و به فینال رسیده است. بازیکنان این تیم حالا باید جواب زحمات‌شان را بگیرند و استقلال را به قهرمانی جام حذفی برسانند. قهرمانی جام حذفی با وجود اینکه با پیروزی در 5، 6 بازی به دست می‌آید اما ارزش دارد و استقلالی‌ها باید در بازی امروز هرچه دارند رو کنند تا فصل را بدون جام تمام نکنند.

هافبک دهه 70 استقلال درباره تغییر سرمربی این تیم گفت: گزینه‌هایی که در روزهای اخیر برای استقلال مطرح شده‌اند همه از بزرگان این باشگاه هستند. افرادی مثل قلعه‌نویی، منصوریان و فکری قابل احترام هستند اما رفتن مجیدی از استقلال آن هم در شرایطی که نتایج خوبی گرفته جای سوال دارد. وقتی مجیدی سرمربی استقلال شد خیلی‌ها از حضور او انتقاد کردند اما من همه منتقدان را به صبر دعوت کردم و گفتم استقلال باید برای مجیدی هزینه دهد. حالا که این هزینه را داده‌ایم و مجیدی توانست تیم را نایب قهرمان لیگ کند و دربی را ببرد و به فینال جام حذفی برسد چرا مهره‌سوزی می‌کنیم؟

مهرانپور در ادامه بیان کرد: به نظر من وزارت ورزش و جوانان باید پادرمیانی کند و اجازه ندهد استقلال به این راحتی یکی از اسطوره‌های خود را از دست دهد. حتی وقت آن است که پیشکسوتان استقلال هم وارد گود شوند و مجیدی و سعادتمند را آشتی دهند و کدورت‌های بین آنها را برطرف کنند تا مجیدی به کارش در استقلال ادمه دهد.

او با اشاره به دیدار امروز استقلال و تراکتور در جام حذفی خاطرنشان کرد: دو تیم سهمیه آسیایی گرفته‌اند و از این نظر دغدغه‌ای ندارند. قهرمانی در جام حذفی ارزش زیادی دارد اما تیمی که نایب قهرمان شود مثل همان تیمی می‌شود که در مراحل اول حذف شده. امیدوارم امروز بازی خوبی از هر دو تیم ببینیم و در نهایت استقلال باشد که کاپ قهرمانی را بالای سر می برد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز