سرنوشت مبهم شماره یک استقلال؛

حسینی و مظاهری در یک اقلیم می‌گنجند؟

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۰۹:۴۰:۳۰
کد خبر: ۱۰۵۵۶۹۷
حسینی و مظاهری در یک اقلیم می‌گنجند؟
حسینی همانطور که علاقه‌ای به رقابت با رحمتی نداشت، نمی‌خواهد با هیچ دروازه‌بان دیگری هم رقابت کند و آمدن مظاهری به استقلال باعث دلخوری‌اش شده و ترجیح می‌دهد به تیمی برود که رقیبی نداشته باشد و به تنهای بر قفس توری حکومت کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدحسین حسینی، دروازه‌بان 28 ساله استقلال در مدت حضورش در این تیم روزهای پرفراز و نشیب زیادی را گذارنده است. او در دوره سرمربیگری علیرضا منصوریان به استقلال آمد و در مقاطعی از دوران حضورش در این تیم توانست سیدمهدی رحمتی را نیمکت‌نشین خود کند. حسینی در مقطعی از دوران حضورش در استقلال توانست رکورد بیشترین کلین‌شیت را از آن خود کند و 800 دقیقه گل نخورد. آمادگی او به اندازه‌ای بالا بود که استقلالی‌ها را تا سال‌ها بابت داشتن یک گلر آماده راحت کرده بود. حسینی به اندازه ای در دل استقلالی‌ها جا کرده بود که وقتی مهدی رحمتی ساکش را بست تا از استقلال برود کمتر کسی بود که از او بپرسد کجا؟؟

حاشیه‌های رحمتی و حسینی در استقلال در یکی دو فصل اخیر حسابی استقلالی‌ها را دلگیر کرده بود و کمتر روزی پیش می‌آمد که این دو دروازه‌بان با هم رابطه صمیمانه داشته باشند. درگیری‌های رحمتی و حسینی از قهر و دلخوری در تمرین گرفته تا دعواهای اینستاگرامی، استقلال را به کانون حاشیه تبدیل کرده بود و کار به جایی رسید که حسینی جوان گفت یا من یا رحمتی! قبل از آمدن سرمربی جدید رحمتی بی‌آنکه از انتخاب سرمربی جدید خبر داشته باشد استقلال را ترک کرد تا حسینی به آنچه می خواست برسد.

بعد از رفتن رحمتی، حسینی شد سلطان بلامنازع دروازه استقلال بدون هیچ رقیب جدی‌ای به خواسته خود یعنی نفر اول بودن رسید. با این حال اوضاع چندان که حسینی و استقلالی‌ها می‌خواستند پیش نرفت. او فصلی سینوسی را پشت سر گذاشت و در نهایت هم در فینال جام حذفی هواداران استقلال را به سه گلی که از تراکتور خورد، بیش از همیشه ناامید کرد.

بررسی عملکرد حسینی در دورانی که او برای حضور در دروازه استقلال باید با مهدی رحمتی رقابت می کرد نشان می دهد راز آمادگی بالای این دروازه‌بان در آن دوران چیزی نبود جز وجود رقیبی قدرتمند در کنار او که باعث می‌شد حسینی ذره‌ای فرصت اشتباه و تعلل نداشته باشد و بهترین کیفیت خود را برای استقلال به نمایش بگذارد.

از سوی دیگر حسینی امسال در تمامی بازی‌ها درون دروازه استقلال ایستاد و در 39 بازی، 40 بار دروازه‌اش را باز شده دید. او فقط در این فصل 11 بار توانست دروازه خود را بسته نگه دارد تا هرگز نتواند مثل سابق درخشش خود را تکرار کند. در این میان به نظر می‌رسد وجود رقیبی توانمند در کنار حسینی، می‌تواند یک بار دیگر کیفیت فنی او را ارتقا دهد و باعث شود که او به روزها اوج گذشته‌اش بازگردد و یک بار دیگر خیال آبی‌ها را از داشتن دروازه‌بانی مطمئن راحت کند.

به همین دلیل هم بود که استقلال مذاکره با رشید مظاهری را آغاز کرد اما واکنش بچگانه حسینی به این اتفاق پاک کردن همه عکس‌هایش با پیراهن استقلال بود تا نشان دهد از آمدن هیچ رقیبی استقبال نمی‌کند و بعید هم نیست که آمدن مظاهری او را به فکر جدایی از استقلال بیندازد.

با وجود اینکه حسینی یک سال دیگر با آبی‌های پایتخت قرارداد دارد اما طی روزهای اخیر شایعاتی درباره جدایی او از استقلال بعد از لیگ قهرمانان آسیا شنیده می‌شود. البته حسینی شب گذشته با مدیرعامل باشگاه استقلال جلسه‌ای برگزار کرد و با آنکه با دلخوری از آن جلسه خارج شد اما اخباری مبنی بر ادامه حضورش در جمع آبی‌های پایتخت شنیده می‌شود. با توجه به این‌که حسینی تا یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد برای جدایی از استقلال باید رضایت باشگاه را جلب کند که فعلا استقلالی‌ها با جدایی او مخالفت کرده‌اند.

حسینی همانطور که علاقه‌ای به رقابت با رحمتی نداشت، نمی‌خواهد با هیچ دروازه‌بان دیگری هم رقابت کند و آمدن مظاهری به استقلال باعث دلخوری‌اش شده و  ترجیح می‌دهد به تیمی برود که رقیبی نداشته باشد و به تنهایی بر قفس توری حکومت کند اما اگر استقلال با جدایی او مخالفت کند حسینی باید بماند و اقلیم محبوبش را با یک سلطان دیگر شریک کند.

باید منتظر ماند و دید حسینی و مظاهری در یک اقلیم می گنجند یا در نهایت یکی از این دو عطای ماندن در استقلال را به لقایش خواهد بخشید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز