دردسرهای عدم جذب دروازه‌بان برای نماینده مشهد؛

اولین گلر-مربی ایرانی در آسیا/ رحمتی دروازه‌بان شهرخودرو باقی ماند!

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۰۹:۲۲:۳۳
کد خبر: ۱۰۵۵۸۱۲
اولین گلر-مربی ایرانی در آسیا/ رحمتی دروازه‌بان شهرخودرو باقی ماند!
تیم فوتبال شهرخودرو نتوانست در فصل نقل و انتقالات دروازه‌بان بخرد تا سرمربی این تیم ناچار شود در لیگ قهرمانان آسیا برای تیمش به میدان برود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ وقتی خبر سرمربیگری سیدمهدی رحمتی در تیم شهرخودرو منتشر شد، علامت سوال بزرگی برای اهالی فوتبال ایجاد شد که آیا قرار است رحمتی از فوتبال خداحافظی کند؟

مسئولان شهرخودرو در مصاحبه‌های خود اصرار داشتند بگویند که رحمتی از این پس تنها سرمربی این تیم است اما خود رحمتی زمان مشخصی برای اعلام خداحافظی‌اش از فوتبال و ورود به عرصه مربیگری را اعلام نکرد و گفت تا زمانی که باشگاه دروازه‌بان جدیدی نخرد، او درون دروازه می‌ایستد. دقیقا همین اتفاق هم رخ داد و باشگاه شهرخودرو به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی خود که به خاطر شکایت پانادیچ مربی اسبقش اتفاق افتاد نتوانست برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نام بازیکنان جدید خود را رجیستر کنند تا تنها بتواند از بازیکنانی استفاده کند که پیش از این نام آنها در لیست آسیایی این تیم به ثبت رسیده بود.

اکنون و در آستانه بازی‌های آسیایی شهرخودرو، رحمتی سرمربی جوان این تیم ناچار است لباس و دستکش دروازه‌بانی بپوشد و برای حراست از دروازه تیمی که سرمربی آن است، درون قفس توری بایستد. رحمتی در روزهای اخیر با لباس مربیگری در تمرینات شهرخودرو حضور پیدا می‌کرد اما او باید از جلسه بعدی تمرینی تیمش، پا به پای بازیکنان تمرین کند و خود را مهیای حضور در درون دروازه شهرخودرو کند.

شهرخودرو برای حراست از دروازه با جلالی‌راد به توافق رسیده‌ تا پس از سربازی‌اش در فجرسپاسی به مشهد برگردد اما او در صورت بازگشت می‌تواند در لیگ بیستم برای این تیم بازی کند و گلرهای شهرخودرو برای مسابقات لیگ قهرمانان مهدی رحمتی و متین صفاییان هستند. با توجه به اینکه شهرخودرو دیدارهای حساسی در آسیا پیش‌رو دارد، قطعا خود رحمتی درون دروازه قرار می‌گیرد و با این شرایط او همچنان در مستطیل سبز حضور خواهد داشت. ضمن این‌که اگر مشهدی‌ها نتوانند دروازه‌بان مورد نظر خود برای لیگ را جذب کنند، بعید نیست رحمتی در لیگ بعدی سرمربی-گلر نماینده شهر مشهد باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز