ترین‌های ورزشی در هفته‌ای که گذشت؛

گلزنی شجاع و درخشش لک در قطر/ رفت و برگشت‌های تکراری آقای خاص/ سپاهان و شهرخودرو ناکام ماندند

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۲۳:۱۵:۵۱
کد خبر: ۱۰۵۹۵۸۹
گلزنی شجاع و درخشش لک در قطر/ رفت و برگشت‌های تکراری آقای خاص/ سپاهان و شهرخودرو ناکام ماندند
در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم که در این گزارش به مهم‌ترین رویدادها اشاره می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم که در این گزارش به مهم‌ترین رویدادها اشاره می‌شود.

برنده هفته: پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف التعاون عربستان رفت و موفق شد حریف خود را با تک گل شجاع خلیل‌زاده شکست بدهد تا چهار امتیازی شود و شانس‌های خود را برای صعود به مرحله حذفی زنده نگه دارد. این دو تیم فردا شب دیدار برگشت خود را برگزار می‌کنند.

500

بازنده هفته: سپاهان و شهرخودرو

دو تیم فوتبال سپاهان و شهرخودرو در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل حریفان خود تن به شکست دادند. شهرخودرو در بازی با شباب‌الاهلی با یک گل شکست خورد و در آستانه حذف قرار گرفت. سپاهان هم با دو گل به النصر عربستان باخت تا کار این تیم برای صعود به مرحله بعدی گره بخورد.

101

گلزن هفته: شجاع خلیل‌زاده

شجاع خلیل‌زاده، مدافع مازندرانی تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار با التعاون عربستان تک گل سه امتیازی قرمزها را به ثمر رساند تا بردی شیرین برای نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان رقم بخورد. شجاع در کارهای دفاعی هم شب موفقی را سپری کرد و نقش موثری در پیروزی تیمش داشت.

456

نجات هفته: حامد لک

حامد لک، سنگربان جدید تیم پرسپولیس در بازی مقابل التعاون عربستان اولین حضور خود را در لباس قرمزها تجربه کرد و شب موفقی را هم پشت‌سر گذاشت. لک در نیمه اول و در دقایق پایانی دو فرصت مسلم گلزنی تیم التعاون را دفع کرد تا سعودی‌ها در گلزنی ناکام بمانند.

203

بازگشت هفته: محمد بنا

محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان که به خاطر بعضی مشکلات از سمت خود استعفا کرده بود، بعد از برگزاری جلسه‌ای با علیرضا دبیر و حمید سوریان، دوباره به تیم ملی بازگشت تا آقای خاص کشتی به رفت و برگشت‌های تکراری خود ادامه بدهد.

محمد بنا

پیشنهاد هفته: لیگ قهرمانان آسیا

هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا پیگیری می‌شود و تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و شهرخودرو در قطر به مصاف حریفان خود خواهند رفت. پرسپولیس- التعاون، سپاهان- النصر، شهرخودرو- شباب الاهلی و استقلال- الشرطه، مسابقاتی است که برگزار خواهد شد.

75

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز